چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در کمتر از یک سال گذشته ارزش پول ملی ترکیه در مقابل دلار، بیش از 100 درصد افت داشته است. این کاهش ارزش پول ملی ترکیه به دلیل فشار رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور برای کاهش نرخ بهره تشدید شده است. این تصمیمات اردوغان چه تاثیری بر روی اقتصاد ایران خواهد داشت؟

این پیمانه تیتر‌هایی همچون سبزپوشی بورس در اولین روز زمستان، حداکثر افزایش قیمت محصولات پروتئینی با حذف ارز ترجیحی چقدر است؟، تورم آرژانتین 13 درصد بیشتر از ایران، کاهش ردیف‌های بودجه سال آینده به 50 ردیف و دشمن شماره یک شرکت‌های ترکیه را در بر دارد.

شاهین محصول گروه خودروسازی سایپا در نخستین ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با چهارستاره کیفی وارد لیست محصولات مورد ارزیابی این شرکت شد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، میانگین ارزبری هر خودرو در کل شبکه تامین را 1715 یورو اعلام کرد که بخش عمده‌ای از آن مربوط به بخش تامین مواد اولیه است.

دکتر اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری نهضت تبیین جایگاه زن در تمدن ایران و اسلام که به ریاست آیت‌اله محمد خامنه‌ای حقوقدان، مجتهد و رئیس بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد، اقدمات بانک رفاه در راستای حمایت از توانمندسازی زنان خانه‌دار و توسعه کسب و کارهای خانگی را تشریح کرد.

مشاور همراه اول در همایش بررسی ایمنی تشعشع در شبکه‌های ارتباطی بدون سیم به ارائه ای علمی - آموزشی پرداخت.

بزرگترین رویداد ارتباطاتی کشور از فردا به مدت چهار روز با حضور گسترده همراه اول در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایرانسل با حضور در نمایشگاه ایران تله‌کام 1400، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار «نبض زندگی دیجیتال»، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این‌که این خودروساز، از سرمایه‌های راکد قبل در احیای سایت سنگال استفاده کرده و سرمایه‌گذاری جدیدی صورت نگرفته است، تولید خودرو در این کشور را تصمیمی اقتصادی و براساس منافع ملی خواند.

پس از اینکه در روزهای اخیر نامه ای در خصوص اجرای آزمایشی طرح بازتوزیع یارانه بنزین از طریق ارائه سهمیه بنزین به افراد به جای خودروها در جزیره قشم و کیش رسانه ای شد، امروز سرپرست منطقه آزاد کیش جزئیات اجرای این تصمیم را بیان کرد.

با هدف جذب و جلب مشتریان جدید، تعداد شعب دارای صندوق امانات بانک گردشگری افزایش یافت.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.