یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

موافقان استیضاح شهردار کرج در این نشست، ناتوانی وی در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و انتصاب مدیران ناکارآمد را علت مخالفت خود با ادامه کار شهردار دانستند.

سران سه قوه تاکید کردند سیاست‌ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن سریع‌تر اجرایی و همزمان طرح دو فوریتی مطرح در مجلس شورای اسلامی نیز در اولویت تصویب قرار گیرد.

مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف 25 درصد در تهران و 20 درصد در شهرهای سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت اجاره‌بها گفت: اشک علما برای مستاجران در آمده است، رئیس جمهور تدبیری کند.

سخنگوی دولت گفت: وقتی افزایش قیمت سالانه را داشتیم، طبیعتاً مالکان علاقمند به افزایش اجاره‌بها هستند اما دولت طرف مستأجران است و تکلیف خود را مشخص کرده است. اساساً عدالت‌محوری این دولت ایجاب می‌کند همیشه سمت طبقه ضعیفتر جامعه بایستد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مدت‌هاست دنیا به سمت استقرار دولت هوشمند پیش رفته زیرا تنها راه حذف امضاهای طلایی، مبارزه با فساد و چابک‌سازی دولت، استقرار دولت الکترونیکی است.

روایت یار مخفی احمدی‌نژاد، بازگشایی مرز زمینی عراق بدون دریافت ویزا، بازار منتظر نفت ایران است نه عربستان، پاتک روسی به دلار امریکایی، مأموریت برجامی آیپک به منندز، مسکن در پیچ و خم وعده‌ها، دلار از 29 تا 31 هزار تومان! سارقان خیلی مشغول کارند! زوایای پنهان از قتل‌های عنکبوتی و سلاح هسته‌ای برای حفظ حاکمیت روسیه، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، سید جلال حسینی به عنوان معاون سیاسی سازمان بسیج منصوب شد.

زینب سلیمانی، سخنان اخیر پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا درباره اهداف و عملیات پدرش را دروغ دانست.

با دستور رییس‌جمهور ورامین «فرمانداری ویژه» شد.

رئیس دولت تدبیر و امید از وزیر سابق ورزش و جوانان عیادت کرد.

حساب‌هایی که با دستور مقام قضایی مسدود شده‌اند همگی مربوط به افرادی است که بطور غیرقانونی در معاملات فردایی ارز و طلا فعالیت داشته‌اند.

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود وارد قرچک در جنوب شرق استان تهران شد.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: شما با داشتن سوابق و تجربه‌های زیاد در دستگاه قضایی باید با شجاعت به جنگ مشکل‌ها بروید و از مخالفت این و آن هراسی نداشته باشید.

سعد الله زارعی در برنامه‌ی گفتگوی ویژه خبری افزود: پس از شهادت حاج قاسم، منطقه برای نیرو‌های آمریکایی و صهیونیستی ناامن‌تر شده است.

خداحافظی تلخ پرستاران با کرونا!، پایان رؤیای 22 ساله راه‌اندازی بزرگترین کریدور جهان، راهکار‌های عبور از بن‌بست مذاکرات برجام، خبر وزارت اطلاعات از بازداشت رابط دو جاسوس فرانسوی، سقوط بازار سهام آمریکا، تقدیر مراجع از رئیس عدلیه، احتمال ورود بیشتر نفت ایران به بازار بدون توافق هسته‌ای و بازار اجاره بها در هرج و مرج از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده...