دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور در دیدار «بلاول بوتو زرداری» وزیر خارجه پاکستان، با اشاره به روابط عمیق دو ملت گفت: امنیت پاکستان را امنیت خودمان می‌دانیم، برخی روابط حسنه دو کشور مسلمان، همسایه، دوست و برادر را نمی‌پسندند ولی تقویت روابط منجر به رونق اقتصادی و امنیت بیشتر برای ملت‌های منطقه می‌شود.

وزیر صمت متاسفانه نتوانسته وظایفش را خوب انجام دهد و به نظرم می آید که اگر ایشان هم جای خودش را به فردی آگاه تر بدهد، بهتر است. فقط ادم خوب بودن کافی نیست، یک وزیر باید کارشناس، قوی و تجربه آموخته باشد و بتواند ببُرد

احمد نادری نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: صداو‌سیما با اختصاص تریبون یک طرفه به بانیان و حامیان طرح ناعادلانه اصلاح سنجش و پذیرش دانشجو، کیسه جدیدی برای خودش دوخته است.

سازمان بنادر و دریانوردی در بیانیه‌ای با اشاره به آخرین وضعیت توقیف بار کشتی ایرانی از سوی یونان، اعلام کرد: با اقدام سریع و مقتدرانه کشورمان حکم بازگردان بار به صاحب آن صادر شد.

رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشایی مرزهای ایران و عراق از هفته آینده خبر داد.

مراسم هفتمین روز درگذشت حاج محمد مروی پدر نماینده پیشین نیشابور در تهران برگزار می شود.

استوار دوم «مهدی برزگر» از اهالی شهرستان اهر در آذربایجان شرقی بامداد امروز بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حکمی «مجتبی بنی اسدزاده» را به عنوان دستیار خود در امور اجرایی منصوب کرد. -

هنوز یک سالگی دولت سید ابراهیم رئیسی فرا نرسیده که حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارش کناره‌گیری کرد؛ این نخستین تغییر در ترکیب کابینه سید ابراهیم رئیسی است. یکی از مهم‌ترین وزرای دولت رئیسی که حوزه فعالیتش با معیشت و اقتصاد بخش زیادی از مردم در ارتباط بود، به دلیل «افزایش هماهنگی در دولت» از کار خود کناره‌گیری کرد.

باید مراقب بود برخورد با بی‌حجابی به گونه‌ای نباشد که با هیاهو و بگیر و ببند و داد و بیداد به روح و حیثیت زن تعرض کنیم.

سخنگوی دولت از دو بار استعفای حجت‌الله عبدالمالکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: با قبول استعفای دوم توسط رییس‌جمهور، دکتر محمدهادی زاهدی وفا در وزارت کار و رفاه اجتماعی جایگزین ایشان شد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پاسخ قاطع ایران بر سیاست‌های کشورهای طرف مقابل مذاکرات و مجامع بین‌المللی اثر گذاشته است و اگر لازم باشد قاطع‌تر از این نیز اقدام خواهیم کرد.

به علت وقوع گرد و خاک ادارات آبادان و خرمشهر با تاخیر دو ساعته فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور خروج برخی وزرا از دولت را رد کرد و گفت: تغییری در کابینه رخ نمی‌دهد.

دستورات رییس عدلیه در مورد چند پرونده روز قضایی، 3 دلیل رشد نجومی اجاره‌بها، دانشگاه یا پادگان؛ مساله این است؟!، جهش 39 هزار واحدی شاخص بورس، ثبت کم‌فروشی در 41 درصد کالاها، جرم در فضای مجازی مجازات در فضای واقعی، تحریم به سبک «صدر»، آرمان حجاب قربانی گشت ارشاد و تعدیل پساکرونایی مدافعان سلامت و از گلایه بازیکنان تا باختی که حساب کار را دستمان داد از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری...

یکی از مخزن های کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار انفجار شد و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.