یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور با دیدن نامه پسربچه‌ی 8 ساله که همراه نامه‌ی مادرش به‌صورت مجزا با دستخطی کودکانه درخواستش را مطرح کرد، دستور داد در کمترین زمان به خواسته‌ی «امیرحسین» رسیدگی شود و ساعاتی بعد نمایندگان آیت‌الله رئیسی راهی جوی‌آباد خمینی‌شهر می‌شوند.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا قرار است جمعه شب در مصاحبه‌ای با شبکه سعودی العربیه درباره جزئیات عملیات ترور سردار سلیمانی لفاظی کند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به رشد خارج از قاعده اجاره مسکن و ودیعه‌ها و آثار آن بر زندگی مردم گفت: توقعات عجیب و غریب در ودیعه و اجاره بها غیر قابل پذیرش است.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات این نهاد در دستگیری ادمین‌های سه کانال تلگرامی نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی خبر داد.

سعید قاسمی در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت در حسینیه جماران خطاب اظهاراتی را خطاب به سید حسن خمینی مطرح کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران شایعه رفتن زاکانی به دولت را تکذیب کرد.

شورای جهانی سفر و گردشگری از رشد 40 درصدی صنعت گردشگری ایران در سال 2021 خبر داد و اعلام کرد گردشگران خارجی 2.5 میلیارد دلار در ایران طی این سال هزینه کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: تصویر رایج از اصفهان منطقه‌ای برخوردار از انواع نعمات بود، اما الان دیگر این‌گونه نبوده و حال این روزهای استان اصفهان خوب نیست.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم توانستند صفا، صمیمیت و اخلاص رئیسی را حس کنند گفت: نکاتی که رئیسی به مردم گفت، مطالبه آن‌ها بود؛ چراکه 8 سال مشکلات و ضعف‌ها را تحمل کرده بودند.

رییس جمهوری گفت: مساله آب، زاینده رود و نگرانی مردم و کشاورزان اصفهان با همت آنان و خدمتگزاری دولت پیگیری خواهد شد و به مدد الهی قضیه‌ای نیست که حل نشود و در آن تردیدی نیست.

عضو هیات رییسه مجلس، به نقل از رییس جمهور گفت: به برکت نام امام رضا علیه السلام، این تصمیم در دولت هم مصوب می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما ارتباطمان را با آژانس قطع نکردیم بلکه تحت مقررات آژانس فعالیت می‌کنیم اما دوربین‌های اضافه که برای برجام نصب شده بود را جمع کردیم.

نماینده بردسکن و کاشمر در مجلس گفت: این روزها که ما نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مراجعه می کنیم از مردم ناسزا نقد و نکاتی قابل تامل می شنویم.

ادمین‌های کانال‌های نیمه محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام تشویش اذهان عمومی و انتشار اسناد طبقه‌بندی شده، توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند.

وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از ترویج فرهنگ فرزندآوری به دو خانواده اصفهانی دارای فرزندان 4 قلو مسکن اهدا کرد.

دادستان دیوان محاسبات گفت: دولت قبل بیشتر به تبلیغ احیای دریاچه ارومیه پرداخته و تبلیغات در این خصوص بیشتر از کار انجام شده بود.