یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

علی بهادری جهرمی نوشت: وصول بدهی قدیمی گازی، از برکات منتظر تصمیم دیگران نماندن و دیپلماسی فعال انرژی است.

پارک جنگلی مهربان رود یا میرون یکی از مناطق جنگلی است که مورد توجه مردم گردشگران بهشهر و مرکز اصلی تفریح مردم این شهر می‌باشد. فاصله این پارک جنگلی از جاده اصلی حدود 16.5 کیلومتر است. / فارس

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه «چه بخواهیم یا نه، اقتصاد ایران به برجام و رفع تحریم‌ها گره خورده» از رییس‌جمهور درخواست کرده که «شجاعانه و بی‌اعتنا به فضای احساسی برخی تندروها از شرط خروج سپاه از لیست سازمان‌های تروریستی» چشم‌پوشی شود؛ چراکه به گفته او در پس مشکلات کنونی بر سر احیای برجام «آن که مظلوم واقع شده، ملت ایران است که قربانی شعارهای نامعقول شده و کشورش از توسعه باز مانده...

رئیس جمهور با بالگرد از رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی دیدن کرد.

معاون سابق دونالد ترامپ، رئیس جممهور پیشین آمریکا برای شهادت در هیئت تحقیق درباره شورش کنگره آمریکا حاضر می شود.

در روزهای گذشته یکی از دوستان - که از خانواده‌های مذهبی هستند - تعریف می‌کرد که دختر دبستانی او تحت تاثیر برخی همکلاسی‌های خود در مدرسه، به وی گفته است که «شرایط به گونه‌ای است که بهتر است برای زندگی به خارج از ایران سفر کرد»!

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشینه دمای هشت شهر این استان در آخرین پنجشنبه بهار به بالای 40 درجه سانتیگراد می‌رسد.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات استان اصفهان گفت: دولت برای مشکلات برنامه دارد و ما اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم محترم استان، این مشکلات قابل حل است و این نیاز به نوعی مدیریت دارد که در کنار آن مردم باید به دولت کمک کنند.

پیکر حسین عبدالباقی در زادگاهش، روستای دهاقان، محله عطاآباد استان اصفهان به خاک سپرده شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران توسعه مناسبات با کشورهای همسایه و دوست از جمله ارمنستان است، اظهار کرد: دو کشور ظرفیت‌ها و زمینه‌های خوبی برای گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های حمل و نقل، انرژی، صنعت، صدور خدمات فنی و مهندسی و کشاورزی دارند.

رئیس قوه قضائیه در هفتمین سفر رسمی خود صبح امروز وارد شهر مقدس قم شد و به زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) رفت.

سخنگوی دولت در توئیتی از اصلاح قیمت 2500 تُن انواع شوینده خبر داد.

نوجوانان در دام برنامه‌های اینستاگرامی، قیمت‌های ترسناک در بازار میوه، دفاع صالحی از برنامه هسته‌ای دولت قبل، اختالفات درونی طالبان برای خلع سالح فرماندهان غیرپشتون، دندان انحصار دندانپزشکی کشیده شد، 8 کشته در انفجار بادکنک هلیومی، نشانه‌هایی مشخص ازدوقطبی شدن جامعه ایران و امضای 9 سند همکاری میان تهران و عشق آباد از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده...

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسین اشرفی اصفهانی را به بیت شهید محراب تسلیت گفت.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی در بیست و پنجمین سفر خود وارد اصفهان شد.

معاون دفتر مقام معظم رهبری و نمایندگان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ضمن عیادت از سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس، سلام و دعای رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کردند.