پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

مقرر شد کمیته‌ای مشترک درباره اتفاقات انتخابی تیم ملی کشتی تشکیل و با آسیب شناسی صورت گرفته، جلوی تکرار چنین وقایعی گرفته شود.

ما ائتلاف کردیم و این مساله با یک برنامه واحد جلو می‌رود که آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون و بنده به عنوان نایب رییس اول معرفی شدم.

من به قانون احترام می‌گذارم و اگر بگوید نمی‌توانم شرکت کنم، اصرار ندارم کار بی‌قانونی کنم. فضای امروز تیم ملی مورد پسند ما نیست. این فضا بسیار نادر است. هیچ دوره‌ای بازیکنان تیم ملی این‌گونه اظهار نظر نکردند.

رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. صلاحیت کی روش هم رد شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است.

آخوندی، که سابقه حضور در دستگاه ورزش کشور و سخنگویی سازمان تربیت بدنی و همچنین عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد؛ در فاصله کوتاه باقی مانده تا اتمام مهلت نام نویسی، وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد.

بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم، که با توجه به اینکه آقای تاج که قبلا به بنده حکم داده بودند به احترام ایشان کنار بروم. به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می‌کنم.