چهارشنبه 18 مهر 1403

تاکتیک ایران مهم نیست، خودمان باید بهترین باشیم:/ شومورودوف: قرقیزستان سخت‌تر از ایران است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تاکتیک ایران مهم نیست، خودمان باید بهترین باشیم:/ شومورودوف: قرقیزستان سخت‌تر از ایران است!

الدر شومورودوف ستاره تیم ملی فوتبال ازبکستان بازی با قرقیزستان را سخت‌تر ایران دانست!

به گزارش ورزش سه، الدور شومورودوف در گفتگویی که با یکی از سایت‌های ازبکستانی داشت نظرات خود را به نسبت به بازی با ایران مطرح کرد و این مسابقه را ساده‌تر از دیدار با قرقیزستان خطاب کرد، او همچنین از انگیزه های صعود به جام جهانی صحبت کرد.

شومورودوف در ابتدا گفت: برای بازی مقابل ایران آمادگی کاملی داریم، ما در خانه خودمان مقابل آنها بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با حفظ روندی که داشتیم و توانستیم 6 امتیاز کامل کسب کنیم در این دیدار هم با امتیاز از زمین خارج شویم، تمام تمرکز ما روی این مسابقه است و تیم ملی به شدت به امتیاز این مسابقه نیاز دارد.

او درباره دو دیدار پیش رو ازبکستان در مقدماتی جام جهانی گفت: فکر می‌کنم بازی با ایران ساده‌تر از قرقیزستان باشد، قرقیزستانی‌ها در دو مسابقه اخیر غیر قابل پیش‌بینی بودند و فوتبال دفاعی به نمایش گذاشتند، در حالی که فکر می‌کنم بازی با ایران متفاوت باشد، بدون اینکه در نظر بگیریم آنها از چه تاکتیکی استفاده می‌کند ما باید نمایش مطلوب خودمان را داشته باشیم تا تاکتیک‌های آنها بی‌اثر شود.

ستاره تیم ملی ازبکستان درباره غیبت کاتانچ گفت: غیبت او برای هواداران و اعضای تیم خبر ناگواری است اما او تمامی دستورالمعل های لازم را از طریق دستیارانش به بازیکنان منتقل می‌کند و بازیکنان هم به خوبی می‌دانند که او چه می‌خواهد.

او در نهایت گفت: در حال حاضر، تنها دو بازی از رقابت‌ها سپری شده و کسب 3 امتیاز در بازی آینده اهمیت ویژه‌ای دارد. رسیدن به جام جهانی به عنوان وظیفه اصلی تیم مطرح شده و به همین دلیل، کسب مقام اول یا دوم برای ما فرقی ندارد.

تاکتیک ایران مهم نیست، خودمان باید بهترین باشیم:/ شومورودوف: قرقیزستان سخت‌تر از ایران است! 2