یک‌شنبه 8 مهر 1403

تاکید رهبر انصارالله یمن بر وفاداری به سیدحسن نصرالله در ادامه راه جهادی او

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
تاکید رهبر انصارالله یمن بر وفاداری به سیدحسن نصرالله در ادامه راه جهادی او

رهبر جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: سید حسن نصرالله ستاره ای درخشان در آسمان مجاهدان، رهبری بزرگ و موفق و مظهر ارزش‌ها و اخلاق اسلامی و فردی عزیز و سرافراز بود.

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن اعلام کرد، با اندوه و تاثر فراوان، شهادت برادر عزیز و گرامی مان، مجاهد بزرگوار جناب آقای حسن نصرالله دبیر کل حزب الله را تسلیت عرض می کنیم.

این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، به برادران و خواهرانمان در حزب الله، به ملت لبنان، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت سید علی خامنه ای، به ملت فلسطین و و آزادگان امت اسلام تسلیت عرض می نماییم.

خبر مرتبط بیانیه «جو بایدن» در واکنش به ترور «سیدحسن نصرالله»

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به شهادت دبیرکل مقاومت لبنان، ضمن حمایت از اقدام رژیم صهیونیستی، شهادت «سید حسن نصرالله» را «اجرای عدالت» خواند.

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله ضایعه ای برای تمام امت اسلامی است. این شهادت و ختم راه او به فداکاری در راه خداوند بر او مبارک باد که با روح پاکش در راه خدا و بعد از طی مسیری عظیم، قربانی شد.

رهبر انصار الله یمن تاکید کرد: سید حسن نصرالله ستاره ای درخشان در آسمان مجاهدان، رهبری بزرگ و موفق و مظهر ارزش ها و اخلاق اسلامی و فردی عزیز و سرافراز بود.

عبدالملک تاکید کرد، دشمن اسرائیلی به جنایات خود ادامه خواهد داد ولی به آمال و آروزهای خود نخواهد رسید و بنا به وعده الهی، نابودی آن حتمی است.

وی افزود: جبهه های پشتیبانی، محور جهاد و پرچم اسلام، علیرغم میل دشمن اسرائیلی باقی خواهد ماند و ادامه می یابند.

رهبر انصار الله گفت، ما تأکید می کنیم که همگان به ایفای نقش خود ادامه خواهیم داد، زیرا جنگ ادامه دارد و دشمن اسرائیلی دشمن اسلام و مسلمین و خطری برای تمامی بشریت است.

خبر مرتبط حمله پهپادی سنگین مقاومت اسلامی عراق به «تل آویو»

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

رهبر انصار الله افزود: سید حسن نصرالله را هم دشمن و هم دوست می‌شناختند و خداوند به دست او و همرزمانش در حزب‌الله، پیروزی‌های بزرگی را در آسمان سربلندی و سرافرازی رقم زد و این در حالی است که توده های مقاومت به خوبی می دانند که راه جهاد، همان راه شهادت است و فداکاری در راه خدا، بخشی از جهاد و هدیه بزرگ به خداوند بزرگ است. حزب الله در رهبران، کادرها، مجاهدان و هواداران خود، روح ایمان حسینی را در میدان جهاد از روز نخست دمیده است.

عبد الملک بدر الدین، با اشاره به مقام صبر و استقامت در راه رسیدن به اهداف، گفت: مهمترین چیز در این زمان خنثی کردن تلاش یهودیان و جنایتکاران برای در هم شکستن روحیه و تضعیف جبهه حزب الله است که پشقراول مقابله با دشمن صهیونیستی است.

رهبر انصار الله یمن با تاکید بر وفاداری به این شهید مسلمین و بشریت در ادامه راه جهادی او با صبر و استقامت و یاری از خداوند و توکل به او تصریح کرد: همانطور که امید صهیونیست ها بعد از ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه به یأس و ناامیدی مبدل شد، امید آنها نیز در هدف قرار دادن و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله به ناامیدی تبدیل خواهد شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

تاکید رهبر انصارالله یمن بر وفاداری به سیدحسن نصرالله در ادامه راه جهادی او 2
تاکید رهبر انصارالله یمن بر وفاداری به سیدحسن نصرالله در ادامه راه جهادی او 3