سه‌شنبه 17 مهر 1403

تبلیغات پیرامون جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای متروپل صحت ندارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تبلیغات پیرامون جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای متروپل صحت ندارد

صادق خلیلیان در پاسخ به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی برخی گروه‌ها، گفت: اینکه هموطنان قصد دارند ابراز همدردی کنند جای تشکر و قدردانی دارد اما به عنوان مسوول اعلام می‌کنم چنین مساله‌ای لازم نیست و تبلیغات پیرامون جمع‌آوری کمک‌های مردمی صحیح نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، صادق خلیلیان جمعه در حاشیه روند عملیات آواربرداری در ششمین شب از حادثه متروپل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچگونه کمبودی در تجهیزات کسانی که مشغول آواربرداری هستند نداریم و شرکت‌های بزرگی در خورستان نیاز تدارکی گروه‌های مختلف را برای ما تامین می‌کنند.

وی افزود: اینکه هموطنان قصد دارند ابراز همدردی کنند جای تشکر و قدردانی دارد اما به عنوان مسوول اعلام می‌کنم چنین مساله‌ای لازم نیست و تبلیغات پیرامون جمع‌آوری کمک‌های مردمی صحیح نیست. استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به میزان تجهیزات موجود در محیط، گفت: بخش‌ها و گروه‌های فنی تجهیزات مورد نیاز خود را به ما اعلام می‌کند که این تجهیزات بلافاصله در اختیارشان قرار می‌گیرد. خلیلیان بیان کرد: دپویی از تجهیزات لازم در خیابان‌های اطراف محل حادثه ایجاد کردیم که به محض اعلام نیاز وارد میدان و صحنه می‌شوند. انتهای پیام /