شنبه 1 اردیبهشت 1403

تحرک خوب اولیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دنبال شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تحرک خوب اولیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دنبال شود

اقدامات خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی که می توانست در یک مسیر موفق برنامه ریزی شود اما در ادامه این موفقیت به شکل حداکثری دنبال نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرسدر آغاز به کار فعالیت استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خبرهای خوشی در خصوص نحوه تعامل و ارتباطات مردمی وی با درج یک مطلب منتشر شد.

گروه فضای مجازی این رسانه نیز در چند نوبت از این اقدام حسنه استاندار جدید تقدیر و تشکر کرد، مطالبه از این قرار بود که جمع کثیری از کادر سلامت استان با ورود به صفحه احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت جذب شان گلایه داشتند.

گویا این موضوع به گوش استاندار از طریق فضای مجازی رسید و وی بلافاصله از طریق صفحه خود و درگاه فضای مجازی خود به شکل کامل از نماینده آنها جهت دیدار با خود دعوت به عمل آورد.

اما این رویکرد خوب و مناسب که در ابتدا پی ریزی شده بود ادامه دارد نشد، و شاید مخاطبان بسیاری که حساسیت خوبی نسبت به صفحه مجازی استاندار داشتند، به شکل متناوب از این مسیر دور شدند و عملا مرجعیت صفحه ای که می توانست روز به روز بهتر و بیشتر شود در ادامه از مسیر خوب خود خارج شد و اکنون این مسیر و رویکرد به بازدید مختصری خلاصه شده است که شاید نتایج مورد انتظار را در پی ندارد.

اقدامات خوبی که می توانست در یک مسیر موفق برنامه ریزی شود اما در ادامه این موفقیت به شکل حداکثری دنبال نشد، هر چند امیدواریم تحرک خوب و پویایی در این زمینه را شاهد باشیم.

انتهای پیام /

تحرک خوب اولیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دنبال شود 2