پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تحریم سپاه پاسداران

تحریم سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فاطمه حقیرالسادات دبیر علمی کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار گفته است: مبلغ 20 هزار یورو (حدود یک میلیارد تومان) به همراه یک گواهی از طرف کمیسیون ملی یونسکو به هر یک از برندگان این کنگره اعطا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام خصمانه و کینه توزانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی علیه ملت یکپارچه و با اقتدار ایران اسلامی می‌دانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار از اواسط هفته گذشته پس از حدود سه هفته ثبات نسبی، تحت تاثیر تحریم سپاه توسط پارلمان اروپا در مسیر گرانی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز 2 ببهمن 1401قیمت سکه و قیمت طلا افزایش را تجربه کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

هزینه های سنگینی که الان می پردازیم، به دلیل نزدیکی ایران به روسیه است. هزینه هایی که ما در قبال روسیه متحمل شدیم، در قیاس با هزینه هایی که آن ها برای ما متحمل شدند، قابل قیاس نیست. علاوه بر این که برجام قربانی رفتار اوکراینی روسیه است، برای دومین بار نیز ایران بازی خورد و وارد کمینگاه جنگ اوکراین شد و زمینه برای سیاست فشار حداکثری اروپا و آمریکا علیه ایران مهیا شد. در نهایت، متاسفانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

هفته گذشته هفته سختی برای ایران بود. از تعطیلی ناخواسته به دلیل کمبود گاز و بارش برف تا صحبت بر سر ناترازی گاز و کمبودها، هر چه هست در این هفته سران قوای سه گانه در رابطه با بحران ناترازی گاز جلسه داشتند و تصمیماتی برای کوتاه مدت و بلند مدت اتخاذ نموده‌اند ولی جزئیات آن منتشر نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

جمعی از مسئولان، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی، را واکنشی کینه‌توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی در پی دشمنان دانستند.‌

وب‌گاه 55 آنلاین

سردار کوثری در صخنان جدید خود گفت که ما برجام را قطعا قبول داریم اما این آمریکایی ها و ترامپ بود که به تعهدات خود عمل نکردند و عقب کشیدند.

وب‌گاه الف

یک نماینده مجلس گفت: ما طرحی را دنبال خواهیم کرد که محدودیت تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

شوش - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه را نشانه ضعف و ترس دشمنان از قدرت و اقتدار این نهاد مردمی دانست.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بار دیگر به موضوع آلودگی هوا، موضوع استانداردسازی خودروها و کیفیت سوخت پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس گفت: ما طرحی را دنبال خواهیم کرد که محدودیت تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه را به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

گر پارلمان اروپا نسبت به تصمیم خودش عقب‌نشینی نکند، مطمئن باشند اقداماتی را در پارلمان خودمان دنبال خواهیم کرد و با طرح‌های چندفوریتی تردد در تنگه هرمز را برای کشتی‌های اروپایی محدود می‌کنیم که مطمئنا به نفع آن‌ها نخواهد بود، لذا بهتر است تا دیر نشده پارلمان اروپا تصمیم خودش را کنار بگذارد و عقلانیت نشان دهد و از اقدامات احساسی دست بردارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای اقدام اخیر پارلمان اروپا در رأی دادن به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.