پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تحریم سپاه پاسداران

تحریم سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

شما در حال مرگ هستید و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، مشکلی از شما حل نمی‌کند و تنها بی‌معرفتی شما را نمایان‌تر می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب با هدایت الهی و امام بزرگوار دست نشانده‌های ظالم برکنار شدند، بیان کرد: در این پیروزی انقلاب همه اقوام و مذاهب نقش داشتند و همه احزاب سیاسی به صحنه آمدند و حکومت اسلامی را با آرای خود جایگزین کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و انگلیس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که بخشی از رسانه های داخلی معتقد به تدارک برخورد سخت نظامی در واکنش به تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا هستند، کارشناسان سیاسی معتقدند هر برخورد نظامی، تاییدی بر پروپاگاندای دشمن در استدلال برای تحریم سپاه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان بازار معتقدند دومینوی ریزشی که در بازار سکه به وجود آمده ناشی از سایه سنگین اسکناس آمریکایی بر این بازار بوده است. گفته می شود قیمت دلار هم در روزهای یاد شده کاهش قابل توجهی را ثبت کرده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک تحلیل‌گر مسائل منطقه تاکید کرد «فکر نمی کنم اروپا تن به تحریم سپاه و قرار گرفتن در لیست گروه های تروریستی دهد و بعید است شورای اروپا دست به چنین اقدامی بزند.»

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میثم شمسی پور*؛ فِی قُلُوبِهِم مَرَض فَزَادَهُمُ اللَهُ مَرَضًا وَلَهُم عَذَاب أَلِیم بِمَا کَانُوا یَکذِبُونَ (بقره /10)؛ آن زمان که خداوند متعال تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران را به قلب حضرت امام (ره) الهام کرد‌؛ همواره در تمام صحنه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی، امداد رسانی، جهادی و... یاور، کمک رسان و همگام با ملت شریف ایران و همچنین کشورهای دیگر بالاخص...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرآنلاین، پیامدهای سیاست خارجی دولت سیزدهم را که منجر به تحریم سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا شده، تشریح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فلاحی گفت: از دولت می‌خواهم سیستم مدیریتی را که از مدیران دولت سابق در آن حضور دارند و موجب بسیاری از مشکلات در تصمیم گیری‌ها می‌شود، پاکسازی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فلاحی گفت: این کشورها ذلت و ننگی را که بر کشورهای خودشان وجود دارد، جمع کنند و متعرض به نظام جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و کتب آسمانی نشوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصبانیت عمله‌های مزدور سعودی اینترنشنال از عقب‌نشینی جوزف بورل در موضوع تحریم سپاه و خط و نشان کشیدن برای اروپا را در این ویدیو مشاهده می کنید. منبع: دانشجو

خبرگزاری مهر

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: هر روز یک قیمت و هر روز گرانی اصلاً قابل قبول نیست و باید بازار مدیریت شود چرا که هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را در کف بازار رها نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمصطفی خوش‌چشم، کارشناس مسائل بین‌المللی در برنامه صبح بخیر ایران گفت: از سال 2018 و زمان خروج آمریکا از برجام، اصلا تعامل مالی ای حتی با نهادهای غیرتحریمی ایران انجام نمی دهند. منبع: نسیم آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان کل کشور با اشاره به تصویب قطعنامه برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، گفت: به‌عنوان مدعی‌العموم اعلام می‌دارد که این اقدام فاقد وجاهت قانونی و خلاف حقوق بین‌الملل بوده و به‌منظور جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف، موضوع با جدیت پیگیری و اقدامات لازم به‌عمل آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی یادداشت های اخیر عباس عبدی نشان می دهد او در تحلیل های خود ابایی از دروغ پردازی و نقدهای غلط برای تخریب نظام جمهوری اسلامی و دولت ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز سه شنبه 4 بهمن مجلس شورای اسلامی، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند. در همین راستا علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در نطق میان دستور گفت: به کشورهای اروپایی عرض می کنم سپاه پاسداران مردمی ترین و قوی ترین نیروی ضد تروریست جهان...