پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تحریم سپاه پاسداران

تحریم سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: حفظ روابط راهبری ایران و روسیه مهم است. اما این روابط نباید به گونه‌ای شکل بگیرد که ایران درگیر عواقب و پیامدهای اقدامات یا سپر بلای ماجراجویی‌های روسیه در اروپا شود. اختلافات روسیه و اروپا اختلافات تاریخی و راهبردی است که دست‌کم در جنگ سرد و شیوه توسعه ناتو ریشه دارد و قاعدتاً هیچ ضرورتی ندارد ایران به صورت مستقیم درگیر این ماجرا شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران خاطر نشان کرد: دامنه تحریم‌ها به کشورهای دوست ما از جمله چین، امارات عراق هم کشیده شده است و آنها نیز از تحریم‌ها آمریکایی حمایت و تبعیت می‌کنند و ارتباط خود را با ایران از نظر تجاری محدود کرده‌اند؛ بسیاری از شرکت‌ها مستقیم با ایران ارتباط ندارند و با واسطه کار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران با لباس سپاه پاسداران در صحن شورا حاضر شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا در خصوص تحریم سپاه، با لباس سپاه پاسداران در جلسه حضور یافتند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - مهدیه سهرابی؛ همایش بانوی فرزانه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، و علیرضا کریمان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده دولت سیزدهم، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. عنصر مهم در جامعه زنان هستند یوسف نوری روز دوشنبه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه حامی دولت مواضع فلاحت پیشه درباره دیپلماسی دولت را زیر ذره بین برده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد یادداشتی از محسن هاشمی فرزند ارشد مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: نمی‌توان بدون تصمیم حقوقی، درباره تروریستی اعلام کردن سپاه اقدام کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم؛ چون از شما خوشمان نمی‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کردند بدون اینکه سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی اهواز با انتقاد از برخی مدیران ناکارآمد شهری، بر ضرورت عزل بدون درنگ این مدیران تاکید، و تهدید به افشای نام این مدیران ناکارآمد در صورت برخورد نشدن با آنها کرد.