پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تحریم سپاه پاسداران

تحریم سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ حیدری نسبت به اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرارو نوشت، همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بسیاری از ناظران و تحلیلگران با توجه به مواضع شخصِ رئیس جمهور و همچنین چهره‌های نزدیک به او، از ایجاد تغییرات قابل توجه در رویکرد و گفتمان دولت جدید به مسائل اصلی اقتصادی سخن گفتند. مساله‌ای که یکی از اصلی‌ترین نمودهای خود را در تسلط طیف "امام صادقی‌ها" بر وزرات اقتصاد و بانک مرکزی و وزارت کار نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: ایده اجرایی سازی جراحی اقتصادی، حذف ارز 4200 تومانی و تخصیص کالابرگ الکترونیک و در نهایت، کشف مناطق جدید و تازه در حوزه تجارت خارجی ایران، 3 ایده اساسی و محوری بوده که با گذشت زمان و وقوع تحولات جدید به ویژه در عرصه نظام بین الملل و مسائل منطقه‌ای، سرنوشتی مبهم به خود گرفته اند.

وب‌گاه فرارو

ایده اجرایی سازی جراحی اقتصادی، حذف ارز 4200 تومانی و تخصیص کالابرگ الکترونیک و در نهایت، کشف مناطق جدید و تازه در حوزه تجارت خارجی ایران، 3 ایده اساسی و محوری بوده که با گذشت زمان و وقوع تحولات جدید به ویژه در عرصه نظام بین الملل و مسائل منطقه‌ای، سرنوشتی مبهم به خود گرفته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: در پیست اسکی بارده و کوهرنگ علیرغم تلاش‌ها، کشف حجاب و شرب خمر صورت می‌گیرد که اینها برای جامعه اسلامی اصلا قابل قبول نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل احمدی با بیان اینکه مردم از مسئولین استانی مبارزه با فساد را انتظار دارند، گفت: شخص استاندار باید مبارزه با فساد را جدی بگیرد و اگر اقدامی شده به مردم گزارش دهد و اگر تا به حال در این زمینه کاری انجام نداده است باید به مردم پاسخ دهد که چرا اقدامی در مبارزه با فساد صورت ندادند؟! مردم از برخی مدیران گلایه دارند، برخی از مسائل همچون رانت، پارتی بازی و رشوه...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی گفت: شخص استاندار باید مبارزه با فساد را جدی بگیرد و اگر اقدامی شده به مردم گزارش دهد و اگر تا به حال در این زمینه کاری انجام نداده است باید به مردم پاسخ دهد که چرا اقدامی در مبارزه با فساد صورت ندادند؟! ... هرچه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خصوصی به شما تذکر داد نتیجه نگرفت، طبیعی است که مسائل با مردم در میان گذاشته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مسئولان برای آسیب‌های اجتماعی، مشکلات اقتصادی و فرهنگی راه علاجی پیدا کنند؛ گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه مردم را به آینده امیدوار و توصیه کردند که همیشه امیدوار باشید و یکی از پایه‌های امید در جامعه ارائه کارهایی است که مشکلات روزمره زندگی مردم را حل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیهان در مطلبی نوشت، اگر سپاه نبود، داعشی که زاییدید، اروپا را ولایت الاندلس کرده و خاطرات خونبار انقلاب و جمهوری‌های فرانسه را زنده می‌کرد و زنان‌تان را به کنیزی و آمریکا را به نکاح جهادی خود درآورده بود و با آهن برج ایفل، قاشق برای انتحاری‌هایش ساخته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان در مطلبی خطاب به مسئولان اروپا نوشت، واقعیت این است که شما شکست خوردید و می‌خواهید با فحش و دلقک‌بازی و تمسخر و تحریم، خود را مسلط نشان دهید ولی این‌گونه نیست. شما در حال مرگ هستید و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، مشکلی از شما حل نمی‌کند و تنها بی‌معرفتی شما را نمایان‌تر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: اگر سپاه نبود، داعشی که زاییدید، اروپا را ولایت الاندلس کرده و خاطرات خونبار انقلاب و جمهوری‌های فرانسه را زنده می‌کرد و زنان‌تان را به کنیزی و آمریکا را به نکاح جهادی خود درآورده بود و با آهن برج ایفل، قاشق برای انتحاری‌هایش ساخته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با مصوبه اخیر اتحادیه اروپا در گنجاندن نام «سپاه پاسداران» در لیست سازمان‌های تروریستی، این واهمه برای بیشتر متقاضیان مهاجرت از ایران به مقصد اروپا ایجاد شده که پروسه دریافت ویزای آنها رد و یا در خوشبینانه‌ترین حالت مشمول مرور زمان شود. در همین رابطه تلاش کردیم تا در گفت و گو با دو تن از وکلای مهاجرتی در اروپا و آمریکا دیدگاه آنها را در رابطه با نحوه اجرای مصوبه اخیر اتحادیه اروپا در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هرتزوگ مدعی شد که ایران مردان و زنانی را می‌کشد که برای آزادی و حقوق انسانی و مدنی مبارزه می‌کنند.