سه‌شنبه 17 مهر 1403

تحریم نیروی انتظامی نشان از درماندگی آمریکای سلطه‌گر است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تحریم نیروی انتظامی نشان از درماندگی آمریکای سلطه‌گر است

زنجان - ایرنا - فرماندهی انتظامی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر آمریکای جنایتکار در تحریم نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ارشد پلیس را محکوم کرده و گفته است: تحریم نیروی انتظامی نشان از درماندگی آمریکای سلطه‌گر است.

در این بیانیه که روز سه‌شنبه نسخه‌ای از آن به ایرنا مرکز زنجان ارسال شد، آمده است: در فهرستی که وزارت خزانه‌داری آمریکا جهانخوار اعلام کرده، نام هفت نفر از جمله فرمانده ناجا و 6 نفر از مقامات ارشد دیگر نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

این بیانیه ادامه می دهد: اقدام رژیم مستکبر و استعمارگر آمریکا در تحریم سازمان نیروی انتظامی، فرمانده و تعدادی از مقامات ارشد که همواره در خط مقدم و به عنوان مدافعان حریم امنیت در داخل و مرزها همیشه خوش درخشیده اند، از یک سو اتحاد ملی را رقم زده و از سوی دیگر استیصال و درماندگی رژیم سلطه‌گر را نمایان ساخته است.

در این بیانیه تاکید شده است: این تحریم مضحک نشانگر پایان تحریم های آمریکا، ناکارآمدی و شکست نقشه های سردمداران آمریکا در جنگ ظالمانه اقتصادی و از طرفی ظرفیت و توانمندی ملی ایران برای تبدیل تهدیدها به فرصت های بالنده می باشد که ایران اسلامی را در راه رسیدن به آرمان های بلند خود متحدتر و ثابت قدم کرده است.

این بیانیه افزوده است: آمریکا با بهره گیری از امپراطوری رسانه و عملیات روانی و اقدامی فاقد توجیه عقلانی و منطقی در صدد القاء ابر قدرتی خود بر جهان است که این بار نیز توسط ملت سرافراز ایران اسلامی و تلاش مدافعان امنیت با عزمی راسخ شکست خواهد خورد.

در این بیانیه گفته شده است: چنین اقدامی توسط دولت منفور آمریکا نشان می دهد که سیاستمداران آن با کمترین بهره هوشی سیاسی از هیچ منطق و اصولی منطبق بر روابط دیپلماتیک بهره نبرده و نیروی انتظامی با اتکا بر عزت، اقتدار و مصلحت در دفاع از کیان کشور مقتدرانه عمل می کند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان در این بیانیه، این اقدام یک جانبه و خارج از قاعده آمریکا در اعمال تحریم های جدید را قویا محکوم کرده و تاکید کرده است: نیروی انتظامی در پاسداشت امنیت و ارتقاء آن در جامعه، بیش از پیش گام بر خواهد داشت.