چهارشنبه 28 شهریور 1403

تذکر نماینده مجلس درباره حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تذکر نماینده مجلس درباره حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج

اقتصادنیوز: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج ضروری است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، احمد فاطمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: وزیر آموزش تکلیف معلمان پیش دبستانی، معلمان قرآنی طرح امین، نهضتی‌ها و حق التدریسی‌ها را مشخص کند، آنها خسته‌اند، خسته از تمام پیگیری ها، این در حالی است که آقای وزیر گفته بود طرحی برای ساماندهی آنها دارد، لذا درخواست دارم این طرح را هرچه سریعتر به مجلس ارائه کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز باید مشخص شود و هنوز یکسان سازی انجام نشده است، همچنین موضوع پسماند ابرچالش استان مازندران شده و اگر امروز فکری برای آن نکنیم فردا روز دیگر دیر خواهد بود چرا که شیرآبه‌ها زندگی و آب‌های سطحی و زیرزمینی را آلوده کرده‌اند.

خبر مرتبط واکنش امام جمعه به حذف ارز ترجیحی

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه تهران گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت الله رئیسی در حذف ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

وی ادامه داد: برنج نماد رنج کشاورزان ما است اما دپو شده و خریداری ندارد لذا باید برای این معضل فکری کرد و حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج ضروری است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تذکر نماینده مجلس درباره حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج 2