یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی تاکید کرد: قوانین و مقررات باید به‌گونه‌ای اصلاح شوند که تضمین‌کننده استقلال بانک مرکزی باشد؛ مساله استقلال بانک مرکزی و اصلاح نظام بانکی لازم است در تمامی سطوح حکمرانی مورد پذیرش و تعهد قرار گیرد و توسط قوانین کشور تضمین شود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

کمیته اقتصادی شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، مجموعه ویدئوهایی شامل توضیح در خصوص نقشه راه اقتصادی دولت مردمی برای تحقق ایران قوی منتشر کرد.

خبرگزاری دانا

گرانی دوباره مرغ و ایجاد صف‌های خرید با توجه به افزایش قیمت دیگر کالاهای اساسی در حالی شکل گرفته که مجلس و کارشناسان، دولت را عامل آن می‌دانند که تنظیم بازار را در روزهای پایانی عمر خود رها کرده است؛ سیاستی که در چند سال گذشته باره تکرار شده و باعث شده کشور صادرکننده مرغ بود و به یک واردکننده تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفته‌های اخیر که اظهارنظر‌های انتخاباتی کاندیداها داغ شده، یکی از اصلی‌ترین مسائلی که کاندیداها یا توجه چندانی به آن نداشته و یا درحد کلی‌گویی این مساله را رها کرده‌اند، نحوه جبران کسری بودجه و کاهش آثار نفت در بودجه است. به‌عنوان مثال سعید جلیلی در این مورد اعتقاد دارد؛ «ارزآوری نباید منوط به فروش نفت باشد که با تحریم و یا افت قیمت نفت، شوکی به...

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت روحانی رکورددار تورم در 70 سال اخیر است و دلیل بی‌ارزش‌شدن پول ملی، کسری شدید بودجه دولت روحانی است، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرغ از سفره مردم پرید، چرا طرح‌های اقتصادی مهرعلیزاده هم خنده‌دار است هم عجیب و افزایش 100 تا 400 درصدی اجاره‌بهای مغازه‌ها، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش ایران قوی در دولت مردمی تحول و توسعه با حضور محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون تحقیقات مجلس شورای اسلامی، داوود منظور عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و غلامرضا خواجه سروی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با هدف تشریح برنامه‌های حجت الاسلام رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و از سوی ستاد دانشجویی نسل تحول اتحادیه انجمن‌های...

خبرگزاری مهر

در حالی نامزدهای ریاست جمهوری وعده تک رقمی شدن تورم در کوتاه مدت می دهند که کاهش پایدار تورم در گروی انجام اصلاحات مهم اقتصادی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تورم در ماه‌های پایانی دولت روحانی هم ادامه دارد قیمت مرغ، شکر، روغن و نان از ابتدای امسال از 20 تا 100 درصد افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون شاخص بورس قرمز شد، افت مقطعی شاخص بورس به معنی پایان روند صعودی بازار سرمایه نیست، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، نرخ دلار در برابر یوآن چین به پایین‌ترین سطح 3 ساله رسید، میلیاردر آمریکایی: یوآن زودتر از آن چیزی که فکر می‌کنید دلار را کنار می‌زند و طلای جهانی در قله 5 ماهه ایستاد را در بر دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مالیات بر عایدی سرمایه شامل 95 درصد مردم نمی‌شود گفت: این مالیات شامل گروه اندکی است که براساس فعالیت‌های سوداگرانه اقتصادی، عایدی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مالیات بر عایدی سرمایه شامل 95 درصد مردم نمی‌شود گفت: این مالیات شامل گروه اندکی است که براساس فعالیت‌های سوداگرانه اقتصادی، عایدی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در 8 سال گذشته، صاحبخانه شدن برای خیلی از خانواده‌ها تبدیل به رویا شد و کاهش 21 درصدی تولید با هدف گرانی خودرو، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.