یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری تسنیم

مهرداد بذرپاش رئیس رئیس کل دیوان محاسبات کشور گزارش تفریغ بودجه سال 1399 کل کشور را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنترل تورم با تیم ناهماهنگ اقتصادی میسر نیست و چراغ سبز شورای رقابت به واردات خودرو، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه تابناک

تاریخ‌سازی تیم ملی فوتبال زنان با پیروزی مقابل اردن، شکست سکوت تلخ عراقچی، خودرو‌های ناقص در پارکینگ به جای بازار، زائران سرگردان؛ اطلاع رسانی متناقض، چه کسی جنگ را شروع کرد؟ شروع چراغ خاموش فاز جدید از حذف یارانه‌ها، درخواست احمد مسعود از همسایگان افغانستان و رقابت برای جانشینی خانم صدراعظم، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد در پاسخ به سؤالی در خصوص انتخاب رئیس کل جدید بانک مرکزی گفت: گفتگو‌هایی در این ارتباط انجام شده و نتیجه آن، در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد در پاسخ به سؤالی در خصوص انتخاب رئیس کل جدید بانک مرکزی گفت: گفتگوهایی در این ارتباط انجام شده و نتیجه آن، در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

وظیفه معرفی رئیس‌کل بانک مرکزی بر عهده وزیر اقتصاد و صدور حکم آن بر عهده رئیس جمهور است.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرش FATF و لزوم رفع تحریم های خارجی تحت هر شرایطی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آدرس غلطی است که از طرف کسانی مطرح شده که امور مملکت را معطل کرده اند.

خبرگزاری دانا

بیمه‌ملت با افتخار اعلام می‌کند که بنابر تائیدیه بیمه‌مرکزی در برابر ریسک‌های پذیرفته شده از توانگری مالی ممتازی برای پوشش، برخوردار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بورس با شفافیت رونق می‌گیرد؛ نه دستکاری در بازار و انحراف میلیاردی ارز 4200 تومانی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بودجه سال 1400 با دو مدل کسری بودجه عملیاتی و کسری بودجه تامین نشده مواجه است که در نتیجه این مسئله چالش‌های بزرگی برای دولت سیزدهم به وجود آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه کسانی را بعنوان اعضای ستاد لایحه بودجه 1401 منصوب کرده که در دولت یازدهم و دوازدهم تحت تأثیر تصمیمات سیاسی، در بودجه تصمیمات غیرکارشناسی متعددی را رقم زده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی‌ها نشان می‌دهد، بودجه عمومی کشور طی سال 1400 حدود 45.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و به 127 هزار میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه دو روز قبل کسانی را بعنوان اعضای ستاد لایحه بودجه 1401 منصوب کرد که در دولت یازدهم و دوازدهم تحت تأثیر تصمیمات سیاسی، در بودجه تصمیمات غیرکارشناسی متعددی را رقم زده اند.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به کسری تراز عملیاتی و کسری بودجه تامین نشده در بودجه سال 1400 و با در نظر گرفتن اینکه دولت دوازدهم از تمام تنخواه مجاز در بودجه استفاده کرده است، ضروری است که دولت هرچه سریعتر نسبت به مشخص کردن راهکارها برای جبران کسری بودجه اقدام کند.