یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری دانشجو

محمدرضا میر تاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایط سخت اقتصادی و کسری بودجه دولت را بدست گرفته است از این رو دولت قبلی مطالبات حقوق کارمندان و بازنشستگان را به سال اخر گذاشته بود فلذا دولت باید تماما به تعهدات دولت قبلی متعهد باشد. وی ادامه داد: انتظار داشتیم فرهنگیان پیام نویدبخشی از...

وب‌گاه تابناک

سقوط پنجشیر در سکوت جهانی، تکروی بی‌ثبات‌ساز اسلام‌آباد در کابل، توقف حکم اخراج بیژن عبدالکریمی، 45 روز فرصت طلایی واکسیناسیون، عراق؛ گربه سیاه فوتبال ایران، همکاری مشترک ایران و فرانسه در لبنان، بازگشایی مدارس روی لبه تیغ، مشاوره‌های خانمان‌سوز اینستاگرامی، واکسیناسیون اجباری بازی با اعصاب و روان مردم و جنگ تمام عیار با کسری بودجه، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری وتحلیلی روزنامه‌های...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اعلام گزینه ریاست بانک مرکزی گفت: گفت‌وگوهایی در این ارتباط انجام شده و نتیجه آن، در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه تابناک

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بودجه سال آینده با محوریت کنترل کسری تراز عملیاتی دولت تدوین خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اقتصادی همسو با دولت یازدهم و دوازدهم می‌گوید این دو دولت به جای کم کردن مشکلات اقتصادی کشور، برآن افزود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرداد ماه 1400 حسن روحانی در حالی سکانداری دولت را به رئیس‌جمهور بعدی سپرد که آمار و ارقام رسمی حال و روز خوشی را برای شاخصه‌های مهم اقتصاد کشور نشان نمی‌دهد. دولت تدبیر و امید که با شعار رونق اقتصادی و تعامل سازنده با جهان موفق به جلب آرای مردم شد، نه تنها نتوانست به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند بلکه شرایط بغرنج اقتصادی و معیشتی امروز را نیز...

وب‌گاه مشرق نیوز

تورم مرداد ماه؛ یک قدم تا قله تورمی سی ساله و حال نامساعد کسب وکارها در فصل آخر دولت روحانی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان در گزارشی در همین زمینه می‌نویسد: بدهی‌های دولت شامل بدهی به بانک‌ها و بدهی به بانک مرکزی می‌شود که در این بین 24 درصد سهم بدهی دولت به بانک مرکزی و 76 درصد سهم بدهی دولت به سیستم بانکی است. این بدان معناست که دولت برای جبران تفاوت میان هزینه‌ها و درآمد‌های خود سراغ سهل‌ترین راه یعنی استقراض از شبکه بانکی رفته است. توجه به این...

خبرگزاری دانا

براساس گزارش خزانه داری کل کشور، عملکرد منابع و مصارف بودجه در دو ماهه ابتدایی امسال 973,114 میلیارد ریال بوده که 396,278 میلیارد ریال یعنی بیش از 40 درصد از رقم مذکور از محل تنخواه گردان خزانه تامین شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفره ایرانی‌ها در دولت روحانی آب رفت و دولت روحانی در سیاستگذاری پولی، مالی، بودجه‌ای، ارزی و تجاری اشتباه کرد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اقتصادی رئیس جمهور سابق شاخص های کلان اقتصادی و حوزه های بخشی را به همراه جدول مقایسه سال 91، 92، 98 و 99 ارائه کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

شکاف طبقاتی گسترده، افزایش تورم و نقدینگی، کاهش خالص اشتغال و جذب سرمایه گذاری خارجی تنها نمونه های کوچکی از میراث اقتصادی دولت تدبیر و امید برای دولت سیزدهم هستند.

خبرگزاری دانا

چهارمین جلسه شورای اداری استان زنجان در سال 1400 عصر امروز برگزار شد که قدردانی از برگزاری انتخابات، یافتن منابع درآمدی پایدار برای کشور و تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های دولت در صرفه‌جویی انرژی و دورکاری کارکنان از موارد مطروحه در آن بود.