یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

هشتگ‌های قدردانی که این روزها برخی مدافعان پروپا قرص دولت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند در حالی است که فشار تورمی، معیشت دهک‌های پایین و متوسط درآمدی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

خبرگزاری مهر

هشتگ‌های قدردانی که این روزها برخی مدافعان پروپا قرص دولت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند در حالی است که فشار تورمی، معیشت دهک‌های پایین و متوسط درآمدی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس در دیدار تصویری نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب با بیان اینکه نمایندگان در گوشه گوشه کشور به سراغ مسائل و مشکلات رفته‌اند، گفت: تلاش خواهیم کرد مسیر تحول را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس با عنوان اینکه نمایندگان در گوشه گوشه کشور به سراغ مسائل و مشکلات رفته‌اند، گفت: تلاش خواهیم کرد مسیر تحول را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس پیش از آغاز بیانات رهبر معظم انقلاب در جریان دیدار تصویری نمایندگان مجلس با ایشان به مناسبت سالروز نخستین سال آغاز به کار مجلس یازدهم، به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله قوه مقننه پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) و پیش از آغاز بیانات رهبر معظم انقلاب در جریان دیدار تصویری نمایندگان مجلس با ایشان به مناسبت سالروز نخستین سال آغاز به کار مجلس یازدهم، به ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله قوه مقننه پرداخت و با بیان اینکه «حضرتعالی هنگام آغاز به کار مجلس یازدهم نشان افتخار نقطه امید مردم را به مجلس...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با بیان اینکه نمایندگان در گوشه گوشه کشور به سراغ مسائل و مشکلات رفته‌اند، گفت: تلاش خواهیم کرد مسیر تحول را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمان قیمت گذاری دست خودروسازان افتاد، چرا موتور افزایش قیمت‌ها تند شد؟ و خروج پول حقیقی در بورس تهران رکورد سه‌ماهه را شکست، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نابسامانی های اقتصادی کشور دلایل مختلفی دارد و دربین آنها این سئوال مطرح است که واقعا دلیل نابسامانی های اقتصادی ایران چیست؟ و آیا ارز ناشی از انبوه نقدینگی خلق شده توسط بانکها به سمت تولید هدایت شده؟

وب‌گاه فرارو

مسعود نیلی سناریویی را توصیف کرد که رئیس‌جمهور با آرای کم در مسند قدرت قرار بگیرد. به زعم مسعود نیلی، وقتی شرایط به‌گونه‌ای است که فردی با تعداد آرای کم رئیس‌جمهور می‌شود ابتدا باید پس از استقرار، خودش را به جامعه بقبولاند. این قبولاندن، نتیجه‌اش می‌شود هزینه کردن‌های صرفا رفاهی کوتاه‌مدت و در واقع تشدید عدم‌تعادل‌های اقتصاد کلان که به تورم بیشتر و رشد اقتصادی کمتر می‌انجامد.

خبرگزاری ایسنا

بورس ایران روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و اکثر فعالین این بازار، خصوصا افرادی که تیر و مرداد سال گذشته بورسی شده‌اند حال و روز خوبی ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز آمار از سنجش کیفیت داده‌های آماری اعلامی از سوی این مرکز خبرداد و گفت: سه سطح کیفیت «اهتمام، تعهد و تضمین» برای کاربران در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری مهر

شورای عالی آمار تصویب کرد مرکز آمار مرجع رسمی تهیه و اعلام آمار رشد اقتصادی و تورم است.

وب‌گاه الف

شورای عالی آمار، در شصتمین جلسه خود که در تاریخ 6 اردیبهشت 1400 برگزار شد، مرکز آمار ایران را به عنوان مرجع رسمی تهیه و اعلام آمار رشد اقتصادی و تورم کشور اعلام کرد.

وب‌گاه الف

در این گزارش 6 اولویت اصلی کشور شامل «اصلاح نظام بانکداری»، «کنترل تورم»، «رشد اقتصادی»، «اصلاح نظام مالیاتی»، «دیپلماسی اقتصادی و تقویت تجارت خارجی» و «سیاستگذاری برای بازار سرمایه» مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بوی گرانی نان بلند شد، رئیس‌جمهور بعدی چه اقتصادی را تحویل می‌گیرد و عوارض مصوبه جدید برای خودروسازان، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.