یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش تفریغ بودجه در شهریور ماه رونمایی شد؛ خبری که شاید برای خیلی‌ها قابل درک نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش تفریغ بودجه سال 1399 کل کشور 4 ماه زودتر از موعد در مجلس قرائت شد؛ حالا مجلس در راستای اصلاح نواقص می‌تواند هم بر نحوه هزینه کرد بودجه جاری نظارت کند و هم بودجه آینده را واقع‌بینانه کند.

وب‌گاه الف

در گزارش فعلی نگاهی به مهم‌ترین نکات حسابرسی شده توسط دیوان محاسبات از عملکرد دولت روحانی در بودجه سال گذشته پرداخته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در گزارش فعلی نگاهی به مهم‌ترین نکات حسابرسی شده توسط دیوان محاسبات از عملکرد دولت روحانی در بودجه سال گذشته پرداخته‌ایم. روز سه‌شنبه دیوان محاسبات در جلسه علنی مجلس، حدود 4 ماه قبل از موعد مقرر قانونی (گزارش تفریغ معمولا هفته اول یا دوم بهمن هر سال ارائه می‌شود)، خلاصه 58 صفحه‌ای (از 762 صفحه) از گزارش تفریغ بودجه سال 1399 کل کشور را منتشر کرد....

وب‌گاه تابناک

رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: در سال 99، 272 تبصره و حکم بودجه‌ای داشته ایم که 42 درصد از احکام یا اصلا اجرا نشده و یا بخشی از آن اجرا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روند تخلیه خودروهای انباری کند شد و تفریغ بودجه سال 99 یک کتاب مفصل از تخلفات گسترده دولت روحانی است، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

رییس دیوان محاسبات کل کشور با تاکید بر لزوم انجام تغییر اساسی در ساختار بودجه، گفت: اصلاح ساختار بودجه به شجاعت احتیاج دارد، اساسا باید «نه گفتن» را در نظام بودجه‌ریزی و اداره کشور یاد بگیریم چون در غیر این‌صورت با بودجه‌ای همچون بودجه سال گذشته روبه‌رو خواهیم شد.

وب‌گاه الف

رییس دیوان محاسبات گفت: امسال ما 4 ماه زودتر از موعد قانونی گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کردیم، یعنی تا پایان دی فرصت داشتیم اما در 31 شهریورماه این گزارش را به مجلس ارائه کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه گزارش تفریغ بودجه مهمترین سند نظارت مالی کشور است، گفت: در سال 99، 272 تبصره و حکم بودجه‌ای داشته ایم که 42 درصد از احکام یا اصلا اجرا نشده و یا بخشی از آن اجرا شده است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه الف

گزارش دیوان محاسبات که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد دولت دوازدهم در دخل و خرج بیش از پیش‌بینی‌ها عمل کرده است و بخشی از هزینه‌ها از محل واگذاری (فروش) شرکت‌های دولتی و همچنین منابع صندوق توسعه ملی جبران شده است.

خبرگزاری ایسنا

بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 99 / اعلام اسامی مسئولان متخلف درباره بورسیه ها به قوه قضاییه / ارجاع گزارش کمیسیون قضایی درباره استنکاف دولت‌های یازدهم ودوازدهم از اجرای قوانین به قوه قضائیه و... از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) بیستم مهر ماه 1400 مجلس است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهرداد بذرپاش رئیس رئیس کل دیوان محاسبات کشور گزارش تفریغ بودجه سال 1399 کل کشور را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

وب‌گاه الف

مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور گزارش تفریغ بودجه سال 1399 کل کشور را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دیوان محاسبات کشور، تاگید کرد: کسری تراز عملیاتی بودجه سال 1399 کل کشور 6 برابر الزام برنامه ششم توسعه است.