جمعه 8 تیر 1403

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است گفت: محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید، دلیچایی و شهر دماوند و محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود را شاهد هستیم.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران حدفاصل تونل شماره 3تا2 گزارش شده و تردد روان در محور هراز و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

محرابی نیا بیان کرد: همچنین محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و ترافیک نیمه سنگین محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران و سمنان را شاهد هستیم همچنین وزش باد و گردوخاک و در برخی از محورهای استان های تهران، قم و مرکزی گزارش شده است که در همین راستا توصیه می شود مسافران پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین وضعیت جوی محورها مطلع شوند.

خبرنگار: محبوبه کباری

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی