شنبه 14 مهر 1403

ترافیک سنگین در تمامی محور‌های منتهی به پایتخت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین در تمامی محور‌های منتهی به پایتخت

اقتصادنیوز: ترافیک در تمامی محور‌های شمالی کشور سنگین بوده و در محور‌های منتهی به تهران هم شاهد افزایش سنگین تردد خودرو‌ها هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مهرداد برقی» کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور هراز میسر (شمال به جنوب) محدوده کلرد و حدفاصل شنگلده تا رینه و محدوده کمربندی جنوبی بومهن و مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شنگلده، بایجان و سه راهی چلاو گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا انارک، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و گیلاوند و مسیر (جنوب به شمال) محدوده ورسک را شاهد هستیم.

خبر مرتبط تصادف مرگبار در ماسوله / چند نفر جان باختند؟

اقتصادنیوز: در اثر تصادف شدید خودروی پراید با پیکان در جاده کمادل فومن به ماسوله، دو نفر جان باختند.

وی بیان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار، آزادراه پردیس - تهران و محور قدیم بومهن - تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود را شاهد هستیم.

او گفت: ضمنا محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حد فاصل کردان تا حصارک و محدوده گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، محور فشم - تهران محدوده های حاجی آباد و قرچک را شاهد هستیم.

او بیان کرد: ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده های نسیم شهر و فیروزبهرام گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور تاکید کرد: ترافیک سنگین در آزادراه قم - تهران حدفاصل بهشت زهرا تا پل اتوبان آزادگان و آزادراه تهران - قم حدفاصل بهشت زهرا تا قیصرآباد، محور آتشگاه مسیر (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های اردبیل، مازندران، گیلان و گلستان را شاهد هستیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
ترافیک سنگین در تمامی محور‌های منتهی به پایتخت 2