یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تراکتور شرایط را برای ما سخت خواهد کرد؛/ کاپیتان سپاهان: نباید اشتباهات گذشته تکرار شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تراکتور شرایط را برای ما سخت خواهد کرد؛/ کاپیتان سپاهان: نباید اشتباهات گذشته تکرار شود

محمد کریمی معتقد است سپاهان برای قهرمانی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد کریمی کاپیتان اول سپاهان در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین شرایط طلایی پوشان اصفهانی اینطور حرف‌هایش را در گفتگو با رسانه باشگاه آغاز کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. متاسفانه بازی‌ها یک هفته عقب افتاد ولی با تدابیر کادر فنی آماده بازی تراکتور می‌شویم. همه بچه‌ها آماده و سرحال هستند و امیدواریم هفته اول را با برد شروع کنیم.

کریمی سپس درباره بازیکنان جدید اضافه شده به اردوی سپاهان اضافه کرد: بازیکنان جدید خیلی خوب کار می‌کنند. شرایط تیمی خیلی عالی‌ای داریم. تمرینات به روزتر شده به کمک مورایس و دستیارانش. امیدوارم مانند سال گذشته خوب عمل کنیم، از اشتباهات درس بگیریم و قهرمان بشویم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان درباره مصاف با تراکتور که روز پنج شنبه هفته جاری در نقش جهان برگزار خواهد شد، گفت: تراکتور فکر می‌کنم بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده است، تیم خیلی خوبی دارند با یک مربی خوب. شرایط ما را سخت خواهند کرد، اما ما سپاهانیم و انتظار همیشه از ما بالاست. باید تراکتور را ببریم.

سوال بعدی از کریمی درباره کار کردن با مورایس بود و او درباره این سوال گفت: کار کردن با آقای مورایس تجربه خاصی است. آقای مورایس یک مربی بزرگ با کارنامه بسیار خوب است که وارد ایران شده. برای هر بازی اندیشه‌های خاص دارد و امیدواریم در سال دوم با ایشان قهرمان شویم.

تراکتور شرایط را برای ما سخت خواهد کرد؛/ کاپیتان سپاهان: نباید اشتباهات گذشته تکرار شود 2