یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تردد از محورهای چالوس و آزادراه تهران - شمال ممنوع شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تردد از محورهای چالوس و آزادراه تهران - شمال ممنوع شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال (مسیر جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ایمان محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، ولی آباد، سیاه بیشه، تونل کندوان، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین و گچسر را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر (شمال به جنوب) را شاهد هستیم.

او می‌گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های شاهاندشت و پیست آبعلی، آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود و تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

او می‌گوید: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش باران و مه گرفتگی و ارتفاعات آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است‌.

محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه قم - تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی