شنبه 15 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین‌رضا خالقیان، دبیر نمایشگاه ایران هلث 1403 در برنامه مثبت آموزش شبکه آموزش سیما گفت: نمایشگاه ایران هلث 1403 با رویکرد توجه به شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اردیبهشت امسال و با محوریت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. وی افزود: تاکنون بیش از 650 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند که رشد حدود 30 درصدی داشته است....

خبرگزاری تسنیم

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصمیم‌گیرندگان گروه بانک توسعه اسلامی در پایتخت عربستان گردهم آمدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - سیدرضا میرجعفری، داوود طالقانی، نویسنده و کارشناس حوزه سلبریتی در گفت‌وگو با دانشجو اظهار داشت: تقریبا همه ما قبول داریم که هم پدیده «فرهنگ شهرت» یک زمینه سیاسی دارد و هم اینکه در ایران، تولد «سلبریتی ایرانی»، کاملا وابسته جریانات سیاسی بوده است. وقتی در مورد سلبریتی در ایران حرف می‌زنیم، این امکان وجود ندارد سخنان ما بدون جهت گیری‌های سیاسی...

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار مخاطبان سینمای ایران از 3 میلیون و 671 هزار نفر گذشت و فیلم سینمایی «تمساح خونی» که رتبه اول فروش سینما ایران در سال 1403 را در اختیار دارد در هفته گذشته از «مست عشق» جاماند.

وب‌گاه فرارو

سال‌هاست که ذخایر آبی کشور دچار بحران شده و حتی سازمان‌های بین‌المللی هم هشدار‌هایی مبنی‌بر وقوع این بحران در کشور داده‌اند. سیستان‌وبلوچستان یکی از استان‌هایی است که با این بحران دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه فرارو

امید و نومیدی محصول و فرآورده جریان‌ها و پروسه‌های طولانی‌مدت ساختار‌های جامعه‌اند و به همین دلیل فقدان امید را یک موضوع پرابلماتیک یا مسئله اجتماعی است. به قول جان مشونیس مسئله اجتماعی ریشه در ساختار‌ها و روال‌های جامعه دارند و نتیجه فرآیند‌های کندرو (slow moving) هستند.

وب‌گاه الف

یک رسانه لبنانی در گزارشی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در میان تنش‌های منطقه و با توجه به نقش ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، به بررسی اهمیت این سفر و دلایل نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌ها میان تهران و اسلام‌آباد پرداخت.

وب‌گاه گسترش

رونق ساخت‌وساز در شرایط سخت با رفع موانع تولید مسکن می‌تواند بر کنترل نرخ و مهار تورم اثر بگذارد. صنعت مسکن، پیشران اقتصاد کشور به‌حساب می‌آید که می‌تواند در اداره شهرها نیز نقش‌آفرین باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درخواست وزیر دادگستری ترکیه از دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) تشکیل پرونده‌ای علیه اسرائیل به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: «مست عشق» در کارنامه هنری عواملش قابل قبول نیست و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که چنین کاری در ذهن مخاطب ماندگار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشترین تعداد زائران حج به کشور اندونزی تعلق داشته است و در سال گذشته، پاکستان و هند نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار داشتند.. سال گذشته و امسال سهم حج ایران تفاوت چندانی نداشته و حدود 87 هزار و 500 هزار نفر بوده است که در سال گذشته ششمین کشور با بیشترین سهم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس آمارهای کشورعربستان، در سالهای بیشترین تعداد زائران حج به کشور اندونزی تعلق داشته است و در سال گذشته، پاکستان و هند نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار داشتند.

وب‌گاه ورزش سه

لسترسیتی جمعه شب صعودش را به لیگ برتر انگلیس قطعی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه جهانی کشتی ضمن اعلام تعلیق محمد مصلایی‌پور، به او فرصت ارسال دفاعیه درباره اتفاق رخ داده در مبارزه کشتی‌گیران چین و قزاقستان را داده است.