چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرد معتادی که مرگ دردناک پدر و فرزند خردسال را رقم زده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

معاون دادگستری استان تهران درباره بازی همستر کامبت گفت: مردم باید به این موضوع فکر کنند که آیا با ضربه زدن به یک سامانه می‌توانند کسب درآمد کنند؟

مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور رأی قطعی در پرونده‌های حقوقی به نفع صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه آن به ارزش بیش از 900 میلیون دلار خبر داد.

قوه قضاییه اعلام کرد: صبا آذرپیک اگر نیاز به خدمات درمانی داشته باشد در زندان و یا نزد پزشک متخصص این خدمات را دریافت خواهد کرد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: شهریه کمتر از یک درصد مدارس بین 70 تا 80 میلیون تومان است و مدارس باید شهریه اعلام شده در سامانه مشارکت‌ها را از خانواده دریافت کنند.

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به قطر با تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی؛ امیر قطر دیدار و گفت‌وگو کرد. این دیدار در راستای توسعه دیپلماسی قضایی انجام شد.

نخستین جشنواره «مادر کودک» در بوستان بانوان منطقه 16 به مدت 4روز در حال اجراست.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور برای تعیین جایگاه سلامت و کمک به حل مسائل نظام سلامت در دولت چهاردهم به نامزدهای ریاست جمهوری نامه‌ای ارسال و طی آن پیشنهاداتی را ارائه کرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به توقف سیر نزولی کاهش جمعیت گفت: در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از خانواده‌های متمول، فرزند کمتری نسبت به خانواده‌هایی دارند که وضعیت مالی نامناسب‌تری دارند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تلاش بر این است که با شرکت‌های داخلی قرارداد ببندیم ولی آن‌ها ظرفیت تحویل ماهانه 50 اتوبوس را دارند؛ هر چقدر در داخل کشور بسازند ما خریداری می‌کنیم، اما ماهی 50 اتوبوس را هم تحویل نمی‌دهند.

دادستان تهران گفت: در نتیجه پیگیری‌های دادستانی تهران از تعداد 129 ساختمان بحرانی، 58 فقره در سال گذشته ایمن‌سازی شده و مابقی در برنامه 1403 قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی کل کشور از متوقف شدن شیب افزایشی سرقت خبر داد و گفت: شاهد افزایش 30 درصدی کشف سرقت و کاهش 20 درصدی وقوع سرقت از ابتدای سال تا کنون هستیم.

معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: من از برخی انتقادات مبنی بر "فمنیستی" بودن لایحه تأمی امنیت زنان تعجب می‌کنم! اینکه رهبری فرمودند قوانین سختی بنویسید تا کسی جرأت نکند در خانه به زن ها ظلم کند، صریح قرآن و روایات است. حالا روی کاغذ آمده است.

کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با تقویت و تغییر ساختار اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری به "مرکز" موافقت کرد.

در دیدار رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با رئیس شورای‌عالی قضایی قطر، یادداشت تفاهمی در باب همکاری‌های قضایی فیمابین دو کشور در 11 بند منعقد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران از ورود 1000 دستگاه ون در دو فاز به شهر تهران خبر داد.