پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بیش از 35 میلیارد ریال در چهارمین پویش آزادی مادران زندانی جمع‌آوری شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با افتتاح 294مین مدرسه احداث شده توسط بنیاد در شهرستان بهارستان استان تهران، از بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی بنیاد به ارزش بیش از 4000 میلیارد تومان خبر داد.

مراسم سالگرد سردار سلیمانی برگزار شد، گلزار شهدای کرمان میزبان عاشقان شهید والامقام سردار سلیمانی بود؛ کودکی در شلوغی جمعیت خانواده خود را گم می‌کند و گریه‌کنان با حال پریشان در بین جمعیت به دنبال پدر و مادرش می‌گشت که...

معاون وزیر آموزش و پرورش استخدام معلمان مدارس غیردولتی را غیرممکن دانست و گفت: با این وجود دولت و وزارت آموزش و پرورش طرحی به مجلس ارائه داده‌اند تا معلمان مدارس غیردولتی بتوانند هفته‌ای 25 ساعت و با حقوق و بیمه کامل فعالیت داشته باشند.

«چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای» با موضوع اخبار جعلی با حضور متخصصان، صاحب‌نظران و کنشگران سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمستان امسال بار دیگر برای معرفی ایران و فیروز به یکدیگر تلاش می‌کنیم. در حال حاضر تجربه سال گذشته را نیز همراه داریم و در نقطه صفر نیستیم و تلاش می‌کنیم که عملکرد خود را ارتقا بخشیم.

طبق جدیدترین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره ترک تحصیل دانش‌آموزان، بیش از 911 هزار نفر در گروه سنی 6 تا 17 سال از تحصیل بازمانده‌اند و 279 هزار دانش‌آموز نیز ترک تحصیل کرده‌اند!

نتایج تحقیقات استادیار دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نشان می‌دهد آب‌درمانی بر تعادل، خستگی و عملکرد حرکتی بیماران مبتلا به ام اس مؤثر است.

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، 13 توصیه ایمنی را خطاب به مدیران مدارس در برابر بارش‌های برف و باران پیش‌رو اعلام کرد.

معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به کاهش تولید گاز طبیعی ناچار به استفاده از سوخت‌های مایع سنگین برای تولید برق شده‌ایم که این موضوع به تشدید آلودگی هوا در اغلب کلانشهرهای کشور به خصوص اراک، تهران و اصفهان منجر شده است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر پایه دانش، تحقیقات و همکاری موثر مرکز پژوهش ها با این ستاد، باید مبارزه با موادمخدربهتر از گذشته، هدفمند و هوشمند دنبال و فصل جدیدی برای تصویب هدفمند اعتبارات و نظارت در مجلس آغاز شود.

با حضور مسئولان، یک معبر و مجموعه ورزشی به نام شهدا در منطقه 17 نامگذاری شد.

علیرضا اکبری به جرم جاسوسی برای انگلیس به اعدام محکوم شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مناطق شمالی شهر تهران به دلیل بارش بیشتر برف شاهد ترافیک سنگین تری هستیم، البته ماموران راهور و عوامل شهرداری در معابر به منظور روان سازی ترافیک و شن پاشی حاضر هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور، توصیه‌هایی را برای رانندگی در روزهای برفی و بارانی مطرح می‌کند.