پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از واریز ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب مادران فرزندان زیر 6 سال شهرداری تهران خبر داد.

مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که در بلوار ارتش، اندرزگو و پاسداران شن‌پاشی انجام نشده و خودروها علاوه بر اینکه در ترافیک مانده‌اند، سوختشان هم رو به اتمام است.

حکم اعدام محمد بروغنی تا حصول نتیجه رسیدگی مجدد دیوان عالی کشور درباره تقاضای اعاده دادرسی متوقف شد.

مطابق با جزئیات مندرج در لایحه بودجه سال 1402، سهم وزارت میرث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پرداخت هرگونه مبلغ عوارض 400، 600 و یا 800 هزار تومانی، تنها 80 هزار تومان است.

قاضی دادگاه سوئد در نخستین جلسه رسیدگی به درخواست تجدیدنظر حمید نوری، وی را به دلیل اعتراض او به محدودیت‌ها و رفتار ضد حقوق بشری از دادگاه اخراج کرد.

جلسه شورای راهبری شبکه ملی سرطان پستان در جهاددانشگاهی برگزار و بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی مراکز پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان پستان در استان‌ها توسط این نهاد و با همکاری مجلس شورای اسلامی تأکید شد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار 10 هزار نیروی خدمات شهری در 22 منطقه تهران خبر داد و گفت: ترافیک سنگین در برخی از معابر و بزگراه به دلیل قرار گرفتن در پیک ترافیک است و با کاهش این شرایط مجددا شن باشی در این معابر آغاز می‌شود.

با توجه به پیش‌بینی هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه، آیا احتمال تعطیلی سراسری مدارس وجود دارد؟

محمد بروغنی که به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده است، در اینستاگرام خود آموزش ساخت نارنجک برای استفاده در اغتشاشات داده بود.

سهم سازمان حفاظت محیط زیست در لایحه بودجه سال 1402، 3 هزار و 713 میلیارد تومان است.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به بیش از 10 هزار نفر متاثر از برف و کولاک کشور تا ساعت 12 ظهر امروز خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در شهر زیرزمینی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه 23 دی رایگان است.

رئیس کنگره بین‌المللی مراقبت‌های ویژه ایران از کمبود 12 هزار تخت مراقبت‌های ویژه در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 8000 تخت ICU در کشور داریم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مجموع بودجه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در سال 1402، 206 هزار و 680 میلیارد تومان تعیین شده است، همچنین معافیت مالیاتی موسسات کنکور نیز لغو شده است.

سخنگوی شهرداری تهران با تکذیب موضوع ساخت مسکن 25 متری در پایتخت گفت: براساس قانون مجوز و پروانه ساخت برای واحدهای مسکونی زیر 35 مترمربع داده نشده و نمی‌شود.