پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مقامات ایالات متحده آمریکا یک اثر باستانی غارت شده که قدمت آن به 2700 سال پیش بازمی‌گردد را به دولت فلسطین مسترد کرد؛ در حالی که مابقی آثار مسروقه از مرزهای فلسطین را به رژیم صهیونیستی تحویل خواهد داد.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مضرات مصرف چای پررنگ، گفت: نوشیدن چای پررنگ در شب منجر به بی‌قراری و بی‌خوابی می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد بسیار خوب دولت در تخصیص بودجه محیط زیست در سال 1402، اظهار امیدواری کرد که در بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در تراز محیط زیست کشور باشد.

استخوان‌های پسر گمشده در کوه‌های امام‌زاده داوود کشف شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به افزایش بیش از 6 هزار دستگاه اتوبوس در طول برنامه 4 ساله شهرداری تهران تا سال 1404 گفت: البته 8 درصد این اتوبوس‌ها برقی خواهند بود.

محمد رئیس‌زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ انتخاب شد.

یک کشتی‌گیر حرفه‌ای که در سال 98 دست به جنایت زده بود، به جرم قتل بازداشت شد.

هوای شهر تهران از منطقه "قابل قبول" خارج شده و هم‌اکنون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است!

وزارت آموزش و پرورش با همراهی بنیاد برکت، مدارس کانکسی را حذف خواهد کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز ارائه تخفیفات ویژه "عوارض شهرسازی" تا 30 درصد از روز 21 دی ماه خبر داد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از بعد غیر حریق و سایر ابعاد ایمنی در مورد ساختمان شهر لیستی وجود ندارد و با بررسی‌هایی که توسط 22 تیم انجام می‌شود، این لیست درباره بررسی همه ابعاد ایمنی در حال تهیه است.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری با اشاره به کمبود شدید نیروی پرستاری در کشور گفت: کمبود نیرو باعث می‌شود، پرستاران مجبور به اشتغال در چند شیفت شوند و گاهی شیفت اجباری هم داشته باشند.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور از توزیع جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 21 جوان ساکن شهرستان که در شرکت‌های هرمی فعالیت داشتند خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی 2 سرشاخه اصلی این شرکت هرمی نیز دستگیر شدند.

فرمانده کل سابق انتظامی کشور گفت: در مقاطع گوناگون این 8 سال شاهد حوادث کم‌نظیر و بی‌نظیری مانند بحران‌های سال 96، 97 و 1401 بودیم که خوشبختانه فراجا توانست در همه آزمون‌ها سربلند بیرون بیاید.

پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند!