پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای اتهامات تبعه بلژیک که چندی پیش دستگیر شده بود حکم بدوی صادر کرد. این جاسوس بلژیکی در مجموع به 40 سال زندان محکوم شده است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ضمن تشریح برنامه شهرداری تهران برای زنان در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر از خدمات‌رسانی مترو به‌صورت رایگان ویژه بانوان در یک روز از هفته بزرگداشت مقام زن و مادر خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف7 شمش طلای قاچاق در پایانه مسافری غرب تهران خبر داد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: حدود 10 درصد از سرانه سلامت مربوط به تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خواهد بود.

طی احکامی از سوی محسنی‌اژه‌ای، بهزاد پورسید، معاون حقوقی قوه قضائیه شد و حجت‌الاسلام نورالله قدرتی معاون دیوان عالی کشور شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

تفاهم‌نامه حج تمتع 1402 برای اعزام حجاج کشورمان میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح‌های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی گفت: در اجرای این طرح 10 نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

تلسکوپ فضایی هابل تصویر یک خوشه کروی با نام NGC 6355 را منتشر کرد که این خوشه در کهکشان خودمان یعنی کهکشان راه شیری در فاصله کمتر از 50000 سال نوری از زمین و در صورت فلکی ماراَفسای قرار دارد.

رئیس هیئت قضائی عراق در سفر به تهران و در دیدار با معاون اول قوه قضائیه اعلام کرد: حکم دستگیری "دونالد ترامپ" رئیس جمهور سابق آمریکا از سوی دستگاه قضائی عراق صادر شده است.

رییس پژوهشکده غدد درون‌ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از ابتلای هشت میلیون ایرانی به اضافه وزن و چاقی خبر داد و گفت: 90 درصد ایرانیان فعالیت فیزیکی کافی ندارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به توضیحاتی درباره تأخیر در تعیین رتبه قطعی معلمان گفت: امیدواریم تا پایان سال رتبه‌های قطعی معلمان اعلام شود.

موشک قدرتمند "Super Heavy" به همراه فضاپیمای استارشیب که قوی‌ترین موشک جهان بوده و توسط شرکت اسپیس‌ایکس ساخته شده است بر روی سکوی پرتاب قرار گرفته و آماده پرتاب است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نخستین دانشگاه ایرانی، شعبه بین‌الملل خود را در کربلا راه‌اندازی کرد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از آغاز بارش برف در محورهای شمالی پایتخت خبر داد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بار دیگر به موضوع آلودگی و راهکارهای آن، دستور ویژه رئیس‌جمهور به 6 وزیر در ارتباط با این مسئله و بحث ادغام "شرکت کنترل کیفیت هوا" با "اداره محیط زیست شهر تهران" پردختند.