جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به دسترسی پایدار به اکثر اقلام دارویی اعصاب و روان، واردات برندهای خارجی این داروها را فاقد اولویت دانست.

تمرین نیرو‌های یگان ویژه نوپو را در برف مشاهده می‌کنید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در هفته جاری را تشریح کرد.

رئیس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو از تولید3 نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: پروانه ساخت این فراورده‌ها صادر شده است و به زودی به تولید انبوه می‌رسد.

هیئت نظارت بر مطبوعات ضمن تذکر به سه روزنامه و یک خبرگزاری به دلیل انتشار اخبار و مطالب غیرواقع و مغایر با حدود مطبوعات در موضوع بازار ارز، تاکید کرد: رسانه‌ها از انتشار این‌گونه اخبار خودداری کنند.

در حالی که تعداد روزهای آلوده در سال 1401 در تمام کلا‌نشهرها افزایش داشته است، اجرا کردن قانون هوای پاک بین دستگاه‌ها، همچنان پاسکاری می‌شود؛ حتی طرح اسقاط خودروهای فرسوده هم به درستی اجرا نمی‌شود!

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت از انجام غربالگری پیشرفته ناباروری در شهرهای کوچک خبر داد و گفت: زوج های نابارور در این شهرها، شناسایی و توسط تیم‌های تخصصی ویزیت می‌شوند.

جسد یک مرد جوان در کنار یک معدن شن در غرب تهران کشف شد؛ با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر وارد عمل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از بازگشت آلودگی هوا از امروز به پایتخت خبر داد و گفت: توصیه مدیریت بحران همچنان کاهش ترددهای غیرضروری است.

ستاد توسعه فناوری نانو به منظور افزایش حجم صادرات محصولات فناوری‌نانو برنامه‌های مختلفی را در سال‌های گذشته به اجرا گذاشته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد دفاتر صادراتی در کشورهای چین، اندونزی، هند، عراق و سوریه اشاره کرد.

مرد جوانی که بخاطر اسپیکر قمار کرده و دوستش را به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: در حال حاضر 7 میلیون خودرو و 10 میلیون موتورسیکلت فرسوده در کشور داریم که بخش عظیمی از آلایندگی منابع متحرک به واسطه آن‌ها ایجاد می‌شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

یک شرکت دانش‌بنیان "فرمانتورها" و "بیوراکتورهایی" را ساخته است که کار این دستگاه‌ها کشت انواع میکروارگانیسم‌ها مثل باکتری‌ها، مخمرها و قارچ‌ها است و از بیوراکتورها نیز می‌توان برای کشت سلول‌های حیوانی استفاده کرد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس به مناسبت تشییع پیکر شهدا دفاع مقدس و مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز سه شنبه خبر داد.

در حالی که تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های چین 5 تا 6 برابر شده است، دو شهر پکن و شانگهای به سوی زندگی با کرونا پیش می‌روند.