سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سرپرست مدیریت ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش حدود 10 درصدی آمار مسافران نسبت به هفته گذشته خبر داد.

نایب رئیس شورای شهر تهران، با اشاره به بایکوت خبری راهپیمایی 22 بهمن گفت: مسئله ضد انقلاب با انقلاب نیست بلکه با مردم است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: سامانه ارجاع الکترونیک تا هفته آینده آماده بهره‌برداری می‌شود. این سامانه سطوح 2 و 3 ارائه خدمت در برنامه پزشکی خانواده را به یکدیگر متصل می‌کند.

بودجه سال 1402 وزارت آموزش‌وپرورش، 11.5 درصد از کل بودجه دولت است با این وجود سال آینده این وزارتخانه با چالش‌هایی در حوزه سرانه پرورشی دانش‌آموزان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان مواجه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ جذب 25 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت گفت: در هفته آینده سهیمه هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای جذب نیروی انسانی را ابلاغ خواهیم کرد.

معاون اجتماعی پلیس راهور مدارک لازم برای تمدید گواهینامه تاریخ گذشته را اعلام کرد.

درحالی که قرار بود تونل کانی سیب در بهمن ماه افتتاح شده و آب را به دریاچه نیمه جان ارومیه برساند، این مهم بازهم عقب افتاده است.

دادستان تهران در بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان اینکه فرایند تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف گمرک فرودگاه امام (ره) بعد از 16 سال رو به پایان است، گفت: 150 تن کالای فاسد از گمرک فرودگاه امام معدوم شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از آغاز راه‌اندازی تعمیرگاه‌های تخصصی ویژه بانوان در مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بر اساس تاکید اعضای شورای شهر تهران عوارض شهرسازی مربوط به سال 1402 در مناطق جنوبی تا 25 درصد و در مناطق شمالی 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که تا 10 سانتی‌متر برف داشته باشیم. 24 ساعت سخت پیش‌رو داریم از شهروندان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مرکز انتشارات و مطبوعات قوه قضائیه مجموعه پنج جلدی تنقیح شده قوانین و مقررات کیفری را با بروزرسانی آخرین اصلاحات و تغییرات قوانین و مقررات جزایی، منتشر کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: سال گذشته کمک به چندین مسجد در بودجه گنجانده شد، اما با گذشت 11 ماه با وجود تذکرات کتبی و شفاهی هنوز کمکی به این مساجد و دارالقرآن‌ها نشده است.

در دهمین نشست کارگروه حقوق بشر اسکودا که با موضوع "حقوق مردم، دادرسی منصفانه، نظارت‌ها و ضمانت‌ها" برگزار شد، از عفو اخیر زندانیان و اتخاذ سیاست‌های ترمیمی در زمینه اعتماد عمومی استقبال شد.

بارش برف نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 را امروز یکشنبه 23 بهمن ماه تعطیل کرد.