سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه یک از بارش برف سنگین در 6 ناحیه این منطقه از جمله ولنجک، زعفرانیه، و دارآباد خبر داد و گفت: با نمک و شن‌پاشی انجام شده معبری مسدود نشده است.

شهردار منطقه 10 تهران گفت: پاکیزه‌سازی مسیر راهپیمایی 22 بهمن بلافاصله پس از اتمام مراسم آغاز و با به‌کارگیری تجهیزات لازم و 510 نفر نیروی خدمات شهری، فضای سبز، بازیافت، ساماندهی، زیباسازی و... در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس تهران از مراجعه 86 نفر به اورژانس و انتقال 25 نفر از افراد به بیمارستان خبر داد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: دیروز در سه نوبت بارش شدید برف صورت گرفت، بارش سوم همزمان با ترافیک عصرگاهی بود و به همین دلیل، دسترسی مجدد به معابر برای شن‌پاشی در مناطق پر ترافیک دچار چالش شد.

پدر و دختری بعد از 13 ساعت از زیر آوار زلزله ترکیه با تلاش امدادگران هلال احمر ایران و ترکیه نجات پیدا کردند.

با کشف جسد یک زن جوان در خانه‌اش در مرکز تهران، تحقیقات تیم جنایی برای علت مرگ آغاز شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، 846 هزار و 640 نفر با مترو تهران جابجا شدند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: این ملت با حضور گسترده خود ثابت کرد تحت رهبری‌های داهیانه رهبر خردمند انقلاب با همان اتحاد و صلابت سال 57 فریاد می‌زنند مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازشکار.

شهردار منطقه 9 گفت: نیروهای خدمات شهری بلافاصله بعد از اتمام مراسم جهت خدمت رسانی به شهروندان، پاک سازی معابر را در دستور کار قرار دادند تا غرب پایتخت زیبایی و نظافت خود را حفظ کند.

یک زن در بیمارستانی در مرکز تهران در زمان انجام جراحی زیبایی فوت کرد.

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر مسئولان قضائی سراسر کشور با برپایی 533 میز خدمات قضائی به سوالات و مشکلات حقوقی و قضائی مردم پاسخ دادند.

رئیس سازمان بازرسی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه حضور پرشور مردم نشان داد که دشمنان نمی‌توانند با اقدامات فریبکارانه خود در صف یکپارچه مردم خللی ایجاد کنند، گفت: عفو مقام معظم رهبری پدرانه و انسجام‌بخش بود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز مردم با حضور گسترده خود پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

وزیر دادگستری در راهپیمایی باشکوه مردم تهران در روز 22 بهمن شرکت کرد و همچنین پاسخگوی مردم نسبت به مسائل وزارت دادگستری شد.

از ابتدای ماه دسامبر تاکنون لاشه 18 نهنگ گوژپشت در سواحل آمریکا یافت شده است.