سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برگزاری جلسه ویژه این معاونت با پلیس راهور با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در روزهای آینده در پایتخت خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن 1401 در امنیت کامل برگزار شد.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از برگزاری 500 تور گردشگری در ایام دهه فجر خبر داد.

فناوران ترکیه‌ای 8 فناوری و نرم‌افزار را برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور و نجات و اسکان آوارگان به کار گرفته‌اند.

نمایشگاه امید و شکوفایی با هدف بازتاب دستاوردها و سیر رشد علمی دانش‌آموزان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه همراه با آحاد مردم قدرشناس کشور در راهپمایی 22 بهمن 1401 شرکت کرد و گفت: افرادی که دشمن آنها را به اشتباه انداخته بود، می‌خواهند به دشمن بفهمانند که اگر هم معترض باشند به اسلام و انقلاب پشت نخواهند کرد.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اعلام افزایش مصرف داروهای بیهوشی، وضعیت تامین آنتی بیوتیک‌ها در کشور را تشریح کرد.

استاندار تهران گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همانند سال‌های گذشته دشمن را ناامید خواهد کرد.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آلودگی هوا باعث افت فشار خون در نوجوانان می‌شود.

افزایش حضور دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق روستایی و عشایری در مدارس، یکی از تفاوت‌های آموزش و پرورش دوران قبل و بعد از انقلاب است؛ وزیر اقتصاد دوره پهلوی درباره وضعیت آموزش در دهه 40 گفته بود: در ایران اصولاً به تعلیمات ابتدایی توجه زیادی نشده بود.

اهمیت کفتار از این بابت است که این جانور رفتگر طبیعت است؛ رفتگر بودن به این معنی است که کفتار به واسطه لاشه‌خوار بودنش باعث حذف اجساد حیوانات از طبیعت شده و این موضوع به جلوگیری از پراکندگی یا شیوع بیماری حیات وحش در زیستگاه‌ها کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت 107 مرکز ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی در پایتخت خبر داد.

امروز و در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، مسئولان قضائی سراسر کشور با برپایی میز خدمات قضائی به سوالات و مشکلات حقوقی و قضائی مردم پاسخ می‌دهند.

کارکنان نظام سلامت امروز با حضور در غرفه‌های وزارت یهداشت به راهپیمایی‌کنندگان 22 بهمن خدمات مشاوره‌ای و پزشکی ارائه می‌کنند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت در سراسر بزرگراه یادگار امام خبر داد.