سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی پلیس فتا درباره ادعای وجود "جیوه قرمز" در چرخ خیاطی‌های قدیمی، توضیح داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: یک شرط برای عفو محکومان و متهمان این است که شاکی و مدعی خصوصی نداشته باشند؛ زیرا اینجا با ملاک "حق‌الناس" مواجهیم.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: سازمان بازرسی وظیفه پیدا کرده در خصوص برف‌روبی امسال پایش دقیقی انجام دهد و مواردی که قصور وجود داشته احصا و در مواردی که تقصیر در انجام وظایف وجود داشته برخورد متناسب را انجام دهد.

بارش برف نوبت عصر مدارس در برخی مناطق تهران را امروز یکشنبه 23 بهمن تعطیل کرد.

صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان از 23 بهمن اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت یک شرکت خدماتی در کشور خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل ریزش بهمن خبر داد و گفت: 6 محور مسدود هستند.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی اظهارات در مورد عملکرد شهرداری در زمینه برف‌روبی غیرمنصفانه است، بر استفاده از فناوری‌های نوین برای برف‌روبی در شهر تاکید کرد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر ساختمان مقاوم نسازیم مشخص نخواهد شد که چه فاجعه‌ای را شاهد باشیم؛ زیرا زلزله در تهران می‌تواند فاجعه قرن باشد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در ارتباط با احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفت: براساس این طرح در چند پهنه از شهر تهران آرامستان احداث خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به حضور نیروهای خدمات شهری در نقاط شمالی شهر از بامداد یکشنبه گفت: 40 نقطه جدید به نقاط استقرار نیروهای خدمات شهری اضافه شده که 18نقطه آن در اتوبان یادگار امام به جهت استعداد بارش برف و شیب این معبر قرار دارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشنند پلیس راهور وضعیت ترافیکی راه‌ها را تشریح کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: معبری در شهر تهران به دلیل بارش برف مسدود نشده است.

سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توسعه حمل و نقل عمومی در بودجه سال 1402 دارای یک ردیف بودجه شده است اما مقدار آن تنها 840 میلیارد تومان است که با این مبلغ تنها می‌توان 100 دستگاه اتوبوس را در کل کشور خریداری کرد.

آموزش در مدارس ابتدایی مناطق یک تا 5 شهر تهران، لواسانات و رودبار قصران و نوبت صبح مدارس فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس، امروز 23 بهمن به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.