یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

تصویب ادامه جنایات اسرائیل در غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تصویب ادامه جنایات اسرائیل در غزه

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ‌ها و لشگرها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه‌های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه‌ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ‌ها و لشگرهای فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله «یارون فینکلمن» فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن‌ها «برنامه‌ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.»

خبر مرتبط هشدار محمودعباس به حمله اسرائیل به رفح / بزرگ‌ترین فاجعه تاریخی در راه است

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (یکشنبه) هشدار داد که در صورت یورش زمینی اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخی برای ملت فلسطین رخ خواهد داد.

طبق گزارش تایمز اسرائیل، این جلسه و تصویب این برنامه‌ها به دنبال افزایش نگرانی‌ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند. در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته‌اند ارتش رژیم صهیونیستی بارها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته‌های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.

خبر مرتبط اسرائیل در یک قدمی حمله به رفح / فشارهای بین‌المللی جواب نداد

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت رئیس ستاد ارتش اسرائیل با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

مقامات سابق سرویس امنیت رژیم صهیونیستی درباره قدرت ارتش اشغالگر در تحقق اهداف خود در هرگونه حمله زمینی به رفح تردید دارند.

وبگاه «اسرائیل نیوز 24» امروز یکشنبه گزارش داد بحث و بررسی‌های موجود در محافل رسانه‌ای و اطلاعاتی عمق چالش‌های رهبری رژیم صهیونیستی در مواجهه با جنبش حماس را نشان می‌دهد.

این وبگاه خبری به نقل از «یوسی کوهن» رئیس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) گزارش کرد اطلاع‌رسانی‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم حمله زمینی به رفح ممکن است مبالغه‌آمیز باشد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تصویب ادامه جنایات اسرائیل در غزه 2
تصویب ادامه جنایات اسرائیل در غزه 3