یک‌شنبه 17 تیر 1403

تعرفه پزشکی

تعرفه پزشکی

وب‌گاه گسترش

با وجود ادعای رئیس کل سازمان نظام پزشکی درباره ابلاغ نشدن تعرفه های پزشکی، دکتر آریایی یکی از پزشکان عمومی سطح تهران به گسترش نیوز از رضایت مراجعه کنندگان نسبت به تعرفه های جدید پزشکی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1401 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در کشور کلینیک حقیقی رژیم درمانی وجود دارد اما همیشه جای کلینیک مجازی مورد تایید میان مردم احساس می شود.

خبرگزاری تسنیم

گلایه و شکایت کارکنان شرکت پست از پایین‌تر بودن حقوق و مزایای خود نسبت به کارکنان دیگر مجموعه‌های وزارت ارتباطات منحر به آن شد تا وزارت ارتباطات خواستار آن شود تا تعرفه های پست مانند تعرفه های پزشکی ابتدای هر سال در دولت تصویب شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موضوع پرمناقشه تعرفه‌های پزشکی پس از تصمیم دولت به نتیجه رسید، اما اکنون دل نگرانی بیماران، افراد با بیماری خاص و دهک‌های پایین جامعه برای پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مطرح است چرا که افزایش تعرفه‌های پزشکی، بار مالی آنها در بخش درمان را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفته گذشته زمزمه‌های افزایش ویزیت پزشکان حواشی زیادی ایجاد کرد، از نرخ پیشنهادی نظام پزشکی گرفته تا مخالفت‌های وزارت بهداشت؛ مثلاً نظام پزشکی معتقد بود تعرفه مراجعه پزشک عمومی باید به 185 هزار تومان برسد، تعرفه‌ای که به‌نظر می‌رسید از همان ابتدا مخالفان زیادی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

افزایش تعرفه‌های پزشکی در کنار گرانی دارو، این روزها نگرانی بیماران را دوچندان کرده و برخی اقشار کم‌برخودار، به دلیل افزایش شدید هزینه‌های سلامت، از درمان بیماری‌های خود صرف‌نظر میکنند! در حال حاضر 60 درصد هزینه‌ها از جیب مردم پرداخت میشود!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در بسیاری از رشته‌های پزشکی جایگاه اول منطقه را دارد، گفت: باتوجه به پیشرفت های رشته های مختلف علوم پزشکی باید با برنامه ریزی های مناسب از جمله تقویت کنفرانس های بین المللی به مرجعیت علمی برسیم، استعدادهای پزشکی ایران در منطقه، بی نظیر است.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت در دیدار جمعی از مدیران انجمن های علمی گروه پزشکی گفت: ایران در بسیاری از رشته‌های پزشکی جایگاه اول منطقه را دارد.

خبرگزاری مهر

پرداختی مردم بابت تعرفه های پزشکی، با جیب آنها همخوانی ندارد و همین موضوع سبب خواهد شد تا برخی بیماران قید درمان را بزنند. در حالی که بیمه‌ها نیز کنار نشسته‌اند و کاری نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش تعرفه‌های پزشکی که هر سال در زمان تعیین تکلیف مورد مناقشه است، در سال 1401 نیز سازمان نظام پزشکی افزایش 60 درصدی تعرفه‌ها را پیشنهاد داد که مورد تایید وزارت بهداشت نبود و در نهایت دولت این پرونده را بست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:، وزیر بهداشت اعلام کرد که میانگین تعرفه های پزشکی در بخش دولتی 19.5 و در بخش خصوصی 24 درصد افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت، در ارتباط با تصویب تعرفه های پزشکی سال 1401، توضیحاتی ارائه داد.