یک‌شنبه 17 تیر 1403

تعرفه پزشکی

تعرفه پزشکی

وب‌گاه فرارو

رئیس کل نظام پزشکی با بیان اینکه اغلب پزشکان دارای پروانه مطب در بخش دولتی و یا خصوصی و آزمایشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند، افزود: 70 هزار و 800 پزشک دارای پروانه مطب هستند که اغلب کارتخوان دارند و کارتخوان آن‌ها به پرونده مالیاتی متصل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: قوانین زیادی در حمایت از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران وجود دارد که متأسفانه به صورت کامل محقق نشده است. 19 درصد قوانینی که بار مالی دارد تاکنون به صورت کامل اجرا شده است. سایر قوانین یا اصلاً اجرا نشده‌اند یا آئین‌نامه...

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته از محل آزادسازی یارانه دارو با ارز 4200 تومانی برای دارو باید به بنیاد کمک شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید با بیان اینکه ما از طریق بیمه‌های تکمیلی، خدمات درمانی را دنبال می‌کنیم، گفت: بیمه‌های تکمیلی توانایی پرداخت مفید را نداشتند زیرا همیشه منابع آنها از مصارف شان کمتر بود.

وب‌گاه الف

رئیس جامعه پزشکان داخلی ایران گفت: شیوع آبله میمون علاوه بر آمریکا، اروپا و آفریقا، در برخی از کشورهای آسیایی نیز مشاهده شده، به همین خاطر به همکاران و مسئولان هشدارهای لازم را می‌دهیم تا نسبت به گسترش احتمالی این بیماری غافلگیر نشوند و امکانات لازم را مهیا کنند.

وب‌گاه فرارو

آبله میمون از نظر علائم شباهت‌هایی به آنفلوانزا دارد، ولی با بدن درد، لرز، تب، استخوان درد شدید، به خصوص با تورم غدد لنفاوی گردن و دست‌ها همراه است؛ چون بیمار سخت درگیر می‌شود و گاهی منجر به مرگ خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جامعه پزشکان داخلی ایران گفت: شیوع آبله میمون علاوه بر آمریکا، اروپا و آفریقا، در برخی از کشورهای آسیایی نیز مشاهده شده، به همین خاطر به همکاران و مسئولان هشدارهای لازم را می‌دهیم تا نسبت به گسترش احتمالی این بیماری غافلگیر نشوند و امکانات لازم را مهیا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: حدود 200 هزار نفر شامل قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تلاش کرده‌ایم منافع خدمات گیرنده و ارائه کننده خدمات را عدالت محور ببینیم، گفت: این قانون با الگو برداری از به روزترین نظام‌های پرداختی دنیا اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

حمیدرضا عزیزی گفت: علی‌القاعده می‌بایست با نهایی شدن تعرفه‌های پرستاری، خدمات پرستاری در منزل تحت پوشش بیمه قرار گیرند و ما امیدواریم طی هفته‌های آتی با ابلاغ آیین‌نامه‌ها به سمتی برویم که این اتفاق رخ دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی اکبر فراهانی، مدیرعامل اپلیکیشن آسان پرداخت از سرویس جدیدی با عنوان سرویس حال رونمایی کرد.