یک‌شنبه 17 تیر 1403

تعرفه پزشکی

تعرفه پزشکی

وب‌گاه تابناک

تنها چند ساعت به نشست هیات دولت مانده که یکی از دستورکار‌های آن، تصویب تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی امسال است؛ همان تعرفه‌ای که پیشنهاد نظام پزشکی برای افزایشش به شدت نجومی بود تا جایی که حاضر شدند برای تحقق خواسته شان نگارش نامه‌های متعدد را در دستور کار قرار داده و با بیان ناقص و جهت دار حقایق در آن‌ها و همچنین به کارگیری مغلطه، مصوبه شورای عالی را تغییر دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، از تصویب تعرفه های پزشکی سال 1401 در جلسه روز یکشنبه هیأت وزیران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز تعرفه‌های پزشکی سال جدید ابلاغ نشده است، گفت: هرگونه افزایش قیمت در ویزیت و تعرفه پزشکی خلاف قانون و تخلف محسوب می‌شود و باید کسانی که تخلف انجام می‌دهند به نظام پزشکی ارجاع داده شوند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز تعرفه‌های پزشکی سال جدید ابلاغ نشده است، گفت: هرگونه افزایش قیمت در ویزیت و تعرفه پزشکی خلاف قانون و تخلف محسوب می‌شود و باید کسانی که تخلف انجام می‌دهند به نظام پزشکی ارجاع داده شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت در دیدار جمعی از نمایندگان اتحادیه های دانشجویی گفت: از امسال ظرفیت پزشکی با تمرکز بر نقاط محروم و بومی‌گزینی، افزایش پیدا می کند و بدنبال افزایش ماندگاری پزشکان هستیم.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب که پیگیر تصویب تعرفه های پزشکی در هیأت دولت هستم، نسبت به اعلام تعرفه های جدید سازمان نظام پزشکی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف ما، عدم پوشش 100 درصدی بیمه برای مردم است اما خوشبختانه امسال، اعتباراتی برای پوشش افراد فاقد پوشش بیمه در نظر گرفته و کار هم شروع شده است. در بحث اتباع بیگانه از نظر قوانین مشکلاتی داریم اما نشست هایی داشته ایم که مشکلات آنها نیز برطرف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌های پزشکی جدید پیشنهادی و منتشرشده اخیر از سوی سازمان نظام پزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌های پزشکی جدید پیشنهادی و منتشرشده اخیر از سوی سازمان نظام پزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم آمل با یادآوری وعده های وزیر ارتباطات برای افزایش کیفیت و سرعت و امنیت داده ها در فضای مجازی، گفت: افزایش قیمت بسته های اینترنتی توان مردم و کسب وکار کاربران فضای مجازی را دچار چالش کرده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: وزیر صمت وعده ارزانی خودرو را داد اما برای وارد نشدن خودرو رایزنی کرد.