پنج‌شنبه 19 مهر 1403

تعزیرات حکومتی با محتکران و گران فروشان بشدت برخورد می کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تعزیرات حکومتی با محتکران و گران فروشان بشدت برخورد می کند

برات علی صالحی با اشاره به افزایش گشت های بازرسی برای نظارت بر قیمت ها در استان گفت: تعزیرات حکومتی با محتکران و گران فروشان بشدت برخورد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان در طرح مردمی سازی یارانه ها به صبح زاگرس گفت: پس از اعلام قیمت جدید چهار قلم کالای اساسی نظارت و بازرسی بر توزیع این کالا‌ها با همکاری بازرسان اتاق اصناف و گشت‌های ویژه تعزیرات حکومتی بیشتر شده است.

برات‌علی صالحی افزود: اگر خارج از اقلام اعلام شده کالایی گران به فروش می رسدو بحث گران‌فروشی در تفاوت قیمت هاست، شهروندان اعلام کنند، تیم های بازرسی بجد در بازار درحال پیگیری هستند.

وی تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم به صورت کامل موارد را اعلام کنند که دقیق بازرسان وارد عمل شوند و برخورد با گران‌فروشی ها صورت گیرد.

صالحی در پایان تاکید کرد که تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی دارد، و از شهروندان خواست تا گزارش‌ها و شکایات خود را به سامانه 135 تعزیزات،124 سازمان صمت، 114 سپاه، 113 در بحث احتکار و با 110 اطلاع دهند تا مراتب توسط بازرسان بررسی و با متخلفان برخورد قاطع شود.