دوشنبه 9 مهر 1403

تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با فدارسیون‌ها امضا شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با فدارسیون‌ها امضا شد

تهران - ایرنا - کمیته ملی پارالمپیک با 10 فدارسیون که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش خود قرار داده‌اند، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

مسوولان کمیته ملی پارالمپیک برای عقد این تفاهم‌نامه، نشست‌های جداگانه با روسا و خزانه‌داران فدراسیون‌های ورزش جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، قایقرانی، سوارکاری، تیراندازی با کمان، بدمینتون و دوچرخه سواری برگزار کردند.

در این نشست ها محمود خسروی‌وفا رییس، هادی رضایی دبیر اجرایی، معاون فنی، ذی‌حساب و مدیر طرح و برنامه کمیته ملی پار المپیک حضور داشتند.

همچنین کمیته ملی پارالمپیک پیش از این سرفصل‌هایی در حوزه آموزش، استعدادیابی، قهرمانی، همگانی و... به فدراسیون های ذیربط ارسال کرده بود که بر اساس آن سرفصل ها، فدراسیون های یاد شده برنامه های اجرایی خود را برای تقویم سال 1399 به کمیته ملی پارالمپیک ارسال کردند. بر اساس این تفاهمنامه کمیته ملی پارالمپیک از حضور رشته ها در رویدادهای چون بازی های پارالمپیک، پاراآسیایی و پاراآسیایی جوانان حمایت مالی خواهد کرد.

این تفاهم نامه به صورت سالیانه و بر اساس برنامه های ارائه شده در چارچوب سرفصل های مورد نظر کمیته ملی پارالمپیک، منعقد می‌شود تا نوع تعامل و میزان حمایت مالی این کمیته از رشته‌ها به صورت روشن اعلام شود. در گام اول و بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی فدراسیون‌های یاد شده، به زودی مبالغی به این فدارسیون ها پرداخت خواهد شد.

منبع: کمیته ملی پارالمپیک *س_برچسب‌ها_س*