یک‌شنبه 8 مهر 1403

تلاش برای عبور بی‌دردسر از دربی مادرید / رئال به وینیسیوس هشدار داد: جنجال نکن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تلاش برای عبور بی‌دردسر از دربی مادرید / رئال به وینیسیوس هشدار داد: جنجال نکن!

روزنامه مارکا گزارش داد رئال به وینیسیوس جونیور هشدار داده امشب در دربی مادرید آرامش خود را حفظ کرده و از ایجاد تنش خودداری کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پیش از دیدار مقابل لیل در چمپیونزلیگ امشب باید در یک دیدار سخت و حساس به میدان برود. دربی پایتخت اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید که قرار است در متروپولیتانو برگزار شود.

با اینکه فعالیت برخی هواداران اتلتیکو در شبکه‌های اجتماعی همه را نگران شرایط این مسابقه کرده است، اما مدیران دو باشگاه می‌گویند دربی در شرایطی آرام و بدون تنش برگزار خواهد شد.

همه نگاه‌ها در این دربی به وینیسیوس جونیور دوخته شده است. او به‌دلیل سابقه‌ای که از درگیری با سکو تیم‌های رقیب رئال مادرید دارد می‌تواند امشب هم باعث بالا گرفتن تنش در متروپولیتانو بشود.

روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شد که مدیران رئال مادرید و کادر فنی این تیم از وینیسیوس خواسته‌اند امشب به‌شدت مراقب باشد و ضمن حفظ آرامشش از ایجاد تنش خودداری کند.

کارلو آنچلوتی پیش از این هم به بازیکنانش هشدار داده بود که اخطارهای زیادی که آنها دریافت می‌کنند را نمی‌پسندد. او به تعداد اخطارهایی که بازیکنان رئال در مقابل آلاوس گرفته بودند اعتراض کرده و به ستاره‌های رئال هشدار داده بود که باید قطعا از اعتراض به داور خودداری کنند.

مارکا می‌گوید آنچلوتی در صحبتی جداگانه با وینیسیوس پیام مدیران باشگاه را به او ابلاغ کرده است: وینی باید در متروپولیتانو آرامشت را حفظ کنی. هر طور شده از ایجاد تنش خودداری کن!

تلاش برای عبور بی‌دردسر از دربی مادرید / رئال به وینیسیوس هشدار داد: جنجال نکن! 2