پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تلگرام

تلگرام

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اما تعریق شبانه مداوم که باعث بیدار شدن شما در شب می‌شود می‌تواند ناشی عوامل بسیار خطرناک تری مانند برخی از سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه و استخوان باشد. اگر تعریق شبانه باعث نگرانی شما می‌شود به پزشک خود مراجعه کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب فاش کرد که به اصطلاح شورای امنیت ملی این رژیم سناریوهای مربوط به قرار بازداشت بین المللی سران رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو را مخفیانه بررسی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی، یک یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه پس از سفر رسمی یکروزه به سریلانکا، عازم کشورمان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در 14 خرداد در تمامی شهرستان‌ها و روستاها اهتمام ویژه داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از شیب نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته داشت؛ قیمت لیر ترکیه هم 10 تومان پایین آمد و 1985 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا مخفیانه موشک های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منصور برزگر، پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: مردم ایران از کشتی در المپیک پاریس توقع مدال دارند و امیدواریم که بتواند دو طلا بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستگیری فردی با تابعیت دوگانه فرانسوی اسرائیلی خبر داد که قصد داشت دفتر حماس در مالزی را مورد حمله تروریستی قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تدوام کاهش نرخ دلار برای دومین روز در هفته جاری بازار خودرو‌های داخلی را هم حال و هوای کاهشی کرد و با این شرایط شاهد افت قیمت در میان محصولات ایران‌خودرو و سایپا بودیم.