یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «خوشدلان» به عنوان اثری کمدی جدیدترین نمایشنامه سعید پورصمیمی از چهره‌های مطرح تئاتر ایران است. این اثر نمایشی با کارگردانی پریزاد سیف خرداد سال جاری در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. سعید پورصمیمی در این اثر نمایشی به ایفای نقش نیز می‌پردازد. «خوشدلان» جدیدترین تجربه همکاری پورصمیمی و سیف بعد از اجرای نمایش «آواز...

وب‌گاه خبر آنلاین

تا کنون بیش از 20 هنرمند به تماشای تئاتر سیاوش طهمورث نشسته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میکائیل شهرستانی، کارگردان تئاتر در مورد کار جدیدش از آنتوان چخوف گفت: باغ آلبالو برآیند یک سال و نیم تمرین هنرجویانش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: میکاییل شهرستانی طراح و کارگردان نمایش «باغ آلبالو» با اشاره به دراماتورژی که روی نمایشنامه چخوف داشته است، عنوان کرد این اثر نمایشی برآیند یک سال و نیم تمرین هنرجویانش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پیش‌فروش بلیت نمایش «کافه کات» تازه‌ترین کار حسین کیانی آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجراهای خود را آغاز می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی با بازی مریم بصیری فر، آیت بی غم، علی تاریمی، آتوسا جلیلی، هیوا حقانی، میلاد خیرخواه، علیرضا دهقانی، حسام زرنوشه، مبینا شادمانی، محمد شهریار، مجید عراقی، بی‌تا عزیز، ریحانه غفوریان، نیلوفر فتاحی، میترا مسائلی، لیلا نبی اللهی و مهیار ورزگان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از پنجم اردیبهشت ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر اجراهای خود را آغاز میکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«کافه کات» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از سوم اردیبهشت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. داستان این نمایش «کافه کات» در کافه‌ای به نام «کات» می‌گذرد که سه دختر در آن کار می‌کنند و برای صاحب آن کافه که هر سه دختر را به دام خود انداخته نقشه‌ای می‌چینند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، داستان نمایش «کافه کات» اثر تازه حسین کیانی در کافه‌ای به نام کافه کات می‌گذرد که سه دختر در آن کار می‌کنند و برای صاحب آن کافه که هر سه دختر را به دام خود انداخته نقشه‌ای می‌چینند. این نمایش با بازی بهروز پناهنده، کهبد تاراج، ساناز روشنی، الهه شه‌پرست، حسام‌الدین مختاری، هدا ناصح و مریم ندائی از روز یکشنبه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «کافه کات» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از سوم اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

وب‌گاه گسترش

نمایش معرکه در معرکه به کارگردانی سیاوش طهمورث پس از گذشت 30 سال از نخستین اجرای خود، از روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «معرکه در معرکه» عنوان نمایشی به کارگردانی سیاش طهمورث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که پس از سه دهه بار دیگر آن را با تیمی جدید در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «معرکه در معرکه» عنوان نمایشی به کارگردانی سیاش طهمورث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که پس از سه دهه بار دیگر آن را با تیمی جدید در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: گفت‌وگویی که در پی می‌خوانید بیش از ده سال پیش و در حوالی اجرای نمایش «خرده خانم» که زنده‌یاد کیومرث پوراحمد به صحنه ایرانشهر آورد، انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجرای نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث در تالار ایرانشهر آغاز شد.