یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل هنرهای نمایشی در واکنش به انتشار اخبار کذب و افترا همراه با ویدئوی مربوط به نمایشی که سال‌های گذشته و در دوره مدیریت پیشین روی صحنه رفته است، بیانیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

اداره کل هنرهای نمایشی در واکنش به انتشار اخبار کذب و افترا همراه با انتشار ویدئویی مربوط به نمایشی که سال‌های گذشته و در دوره مدیریت پیشین این اداره کل روی صحنه رفته است، بیانیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، اولین اجرای نمایش «چه» که پرتره‌ای از ارنستو چه‌گوارا سیاست‌مدار و آزادی‌خواه آرژانتینی است با حضور علی‌اکبر صالحی معاون پژوهشی و قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم و مهدی حجت بنیان‌گذار میراث فرهنگی و جمعی از هنرمندان از جمله کاوه آفاق در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر دوشنبه 12 تیر ماه به صحنه رفت. نمایش «چه» به نویسندگی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش «چه»؛ پرتره‌ای از ارنستو چه‌گوارا سیاست‌مدار و آزادی‌خواه تحت عنوان نمایش «چه» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر و تهیه‌کنندگی مهدی بابایی در اولین اجرای رسمی خود میزبان علی‌اکبر صالحی، دکتر مهدی حجت و جمعی از هنرمندان از جمله کاوه آفاق بود. این نمایش که به جدال میان ارنستو چه‌گوارا و لری کینگ مجری شبکه سی‌ان‌ان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین اجرای نمایش «چه» پرتره‌ای از ارنستو چه‌گوارا سیاست‌مدار و آزادی‌خواه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یونس شکرخواه - مدرس، روزنامه‌نگار و پیشکسوت روزنامه‌نگاری آنلاین ایران درباره نمایش «657» که به کارگردانی شهرام گیل آبادی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، یادداشتی نوشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: شهرام گیل آبادی کارگردان نمایش «657» درباره ویژگی‌های این اثر نمایشی و انتخاب سیما تیرانداز در نقش یک کولبر توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «نویسنده مرده است» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی بهنام شرفی در سالن ناظرزاده ی کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «طیب» با موضوع زندگی طیب حاج‌رضایی، از 13 تیر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رضا بابک نمایشنامه «راز شکست فاتحان» را نمایشنامه‌خوانی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «چه» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی مهدی بابایی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: خرداد 1402 بیش از 60 اثر نمایشی مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر در رده سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال روی صحنه است.

خبرگزاری دانشجو

همزمان با پیش فروش بلیت «657»، عوامل اجرایی این اثر نمایشی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «657» به نویسندگی محمد چرمشیر و شهرام گیل‌آبادی و به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی از دوشنبه هشتم خردادماه در تماشاخانه ایران‌شهر اجراهای خود را آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیما تیرانداز، امیر عظیمی و حمیدرضا ترکاشوند با نمایش «657» به نویسندگی و کارگردانی شهرام گیل آبادی به صحنه می‌آیند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرای نمایش «خوشدلان» نوشته سعید پورصمیمی، کارگردانی پریزاد سیف و تهیه کنندگی سعید خانی شامگاه سه شنبه دوم خردادماه در تماشاخانه ایران‌شهر آغاز شد.