یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

وب‌گاه خبر آنلاین

جنگ و پیامدهای آن به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات دوران معاصر دستمایه کار بسیاری از هنرمندان کشورمان قرار گرفته و اهالی تئاتر هم از این تجریه جمعی، در خلق آثار نمایشی متعددی استفاده کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «محاکات قبر» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی در سالن ناظرزاده‌ی کرمانیِ تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سالن‌های تئاتر در آخرین هفته تابستان و بعد از شهادت‌های پایانی ماه صفر فعالیت خود را از امشب، 26 شهریور ماه از سر می‌گیرند.

وب‌گاه فرارو

اعلام شد که قسمت‌های جدید از برنامه‌های «صداتو» و «پدرخوانده» و همچنین سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» به دلیل تقارن با ایام سوگواری با تاخیر پخش می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «عروسی خون» نوشته فدریکو گارسیا لورکا به کارگردانی قطب‌الدین صادقی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «تنهایی وَ تن‌هایی وَطن‌هایی» به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی کیومرث مرادی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سایکودرام «دردنوشان» به نویسندگی و کارگردانی عمار تفتی برای اولین بار، در تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش آماری تعداد تماشاگران و میزان فروش نمایش‌های تیر و مردادماه تماشاخانه ایران‌شهر 14 هزار نفر اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عمار تفتی، نویسنده و کارگردان نمایش "دُردنوشان"، این نمایش را از اواخر مردادماه، به تهیه‌کنندگی محمد معیری، در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر، به روی صحنه می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عمار تفتی برای اولین بار، سایکودرامی با نام "دُردنوشان" را به صحنه اجرا می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «چه» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی مهدی بابایی چند هفته ای در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بود و من درست در شب آخر یعنی 20 مرداد به تماشای آن نشستم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر تماشاخانه ایرانشهر درباره تعیین قیمت بلیت نمایش‌ها در این تماشاخانه گفت: پای رقم‌هایی که به عنوان کف و سقف برای گروه‌ها تعیین کرده‌ایم، ایستاده‌ایم. قیمت بلیت در تماشاخانه ایرانشهر بین 100 تا 220 هزار تومان به عنوان کف و سقف قیمت مشخص شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر تماشاخانه ایرانشهر با ارایه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این تماشاخانه، از خودگردان شدن این مکان هنری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

خاطره اسدی که این روزها با نمایش «آخرین سه‌شنبه سال» روی صحنه است، می‌گوید که اگر پیشنهادهای خوبی در تئاتر داشته باشد، دوست دارد همیشه روی صحنه بماند.

وب‌گاه گسترش

صدف اسپهبدی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «علفزار»، نقش لیدی مکبث را در نمایش «مکبث» ایفا خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

آرش دادگر مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان تئاتر، تجربه کارگردانی آثار متعددی از نمایشنامه‌های شکسپیر را در کارنامه هنری خود دارد و در تازه‌ترین فعالیت کارگردانی خود، نمایشنامه «مکبث» را با بازنویسی شهرام احمدزاده به صحنه خواهد برد.