جمعه 10 فروردین 1403

تمامی محورهای استان تهران در حال پاکسازی است / آماده باش نیروهای راهداری برای ورود سامانه بارشی جدید

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تمامی محورهای استان تهران در حال پاکسازی است / آماده باش نیروهای راهداری برای ورود سامانه بارشی جدید

معاون راهداری استان تهران گفت: تمامی محورهای که براثر سیل در هفته گذشته مسدود شده بودند در حال پاکسازی هستند و هم اکنون هیچ یک از محورهای استان تهران مسدود نیست.

آقای مصدقی گفت: وضعیت ترافیکی در تمامی محورهای استان تهران هم اکنون روان است اما در برخی از محورهای استان تهران در حال پاکسازی محورها هستیم به طوری که در محور زرین دشت به سمت مرزداران به سمت سیمین دشت و برخی از محور های فیروزکوه 35 دستگاه ماشین آلات در حال فعالیت هستند.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری استان تهران در محورهای از جمله رودهن، پاکدشت محدوده شریف آباد، امام زاده داود از جمله کشار علیا و کشار سفلی سنگان، دماوند وشمیرانات از جمله برگ جهان و افجه در حال پاکسازی وایمن سازی نقاط آسیب دیده هستند.

او می گوید: با توجه به هشدارهای که سازمان هواشناسی تهران برای تشدید بارش ها از امروز تا رو دوشنبه صادر کرده است نیروهای راهداری در حال آماده باشند و به مسافران هم توصیه می شود به هیچ عنوان در این مدت از تردد در کنار رودخانه ها و مناطق کوهستانی پرهیز کنند و هم اکنون هم مرکز مدیریت راه ها از طریق 42 دستگاه دوربین به صورت زنده تصاویر و ضعیت ترافیکی را رصد میکند.

امروز سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها و ورود سامانه بارشی هم رفتی را در نواحی شمالی کشور صادر کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی