شنبه 29 اردیبهشت 1403

تمام فکر و ذکرمان موفقیت و بقا در لیگ برتر است / گروسیان: با تمام وجود مقابل استقلال می‌جنگیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمام فکر و ذکرمان موفقیت و بقا در لیگ برتر است / گروسیان: با تمام وجود مقابل استقلال می‌جنگیم

دروازه‌بان صنعت نفت آبادان می‌گوید اعضای تیمش انگیزه زیادی برای دیدار با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر دارند.

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان با حضور عبدالله ویسی متحول شده و در فاصله سه هفته مانده به پایان امید زیادی به بقا در لیگ برتر دارد. آنها بعد از برد 4 بر صفر مقابل نساجی حالا در هفته بیست و هشتم باید مقابل استقلال قرار بگیرد. مسابقه‌ای که برای هردو تیم اهمیت زیادی دارد و برای موفقیت در آن تلاش می‌کنند.

فرزین گروسیان دروازه‌بان نفت آبادان که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد، در گفت و گو با ایران ورزشی درباره برد تیمش مقابل نساجی گفته است: خدا را شکر بازی خوبی کردیم و 3 امتیاز را گرفتیم. این برد خدا را شکر همه جوره خوب بود. هم کل تیم زحمت کشیدند و هم کل شهر حمایت کردند. مردم آبادان هم قبل از بازی و هم حین بازی به ما انرژی زیادی دادند که می‌خواهم از آنها تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

او درباره تمجید عبدالله ویسی از عملکرد خودش و این جمله که گفته اگر گروسیان نبود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد، بیان کرد: آقای ویسی لطف دارد و از ایشان ممنونم. ان‌شاءالله در این 3 بازی باقی مانده هم جوری کار کنیم که مردم آبادان خوشحال شوند. کار سختی داریم و تمام فکر و ذکرمان این است که در این 3 بازی سربلند بیرون بیاییم.

دروازه‌بان نفت آبادان درباره اینکه هواداران لقب «فرزین با تعصب» را به او داده‌اند، تاکید کرد: لطف دارند. من فقط می‌توانم بگویم تمام تمرکز و فکرم این است که تیم در لیگ برتر بماند. بعداً وقت برای خیلی چیزها هست. الان واقعاً آرزوی بزرگم این است که تیم بماند. مردم و بچه‌ها به من لطفاً دارند و تلاش تیم باعث شد در بازی با نساجی پیروز شویم.

گروسیان ادامه داد: این بازی برای ما مثل بازی حذفی بود. یعنی حتماً باید می‌بردیم و راهی جز پیروزی نداشتیم. بعد از بازی با پیکان خیلی خوب تمرکز کردیم و همه تیم آماده بازی شدیم و فقط به برد فکر کردیم. تمام فکر و ذکر و تاکتیک و برنامه هم برای رسیدن به پیروزی بود تا بتوانیم دل مردم آبادان را شاد کنیم.

او با اشاره به حضور هواداران هم گفت: در آبادان هواداران همیشه به ورزشگاه می‌آیند اما نمی‌دانم چرا جایگاه روبه‌رو را بسته بودند و نمی‌توانستند بیشتر از یک تعداد به ورزشگاه بیایند. هواداران آبادانی آنقدر تیم‌شان را دوست دارند که حتی هر سال برای بازی‌هایی که مهم هم نبود به ورزشگاه می‌آمدند و آنجا را پر می‌کردند. همیشه هم تمرکزشان روی تیم خودشان است و هیچ‌وقت در مورد حریف نظر و شعار ندادند. ان‌شاءالله شرایط جوری باشد که جایگاه روبه‌رو هم همیشه باز باشد و آنها هم از دیدن بازی‌های تیم لذت ببرند.

دروازه‌بان نفت درباره رویارویی با استقلال در هفته آینده لیگ برتر تاکید کرد: استقلال می‌خواهد قهرمان شود و تیم خیلی خوبی دارد. ما هم به‌دنبال این هستیم بمانیم که باید تمرکزمان هزاران برابر بیشتر از بازی با نساجی باشد. ما آماده‌ایم تا در بازی حساس مقابل استقلال بهترین عملکرد را داشته باشیم. باز هم از مردم آبادان تشکر می‌کنم و امیدوارم در 3 بازی باقی مانده با انرژی و دعاهایشان بتوانیم نتیجه بگیریم و آنها را شاد کنیم.

گروسیان در پایان افزود: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و باید بگویم هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی‌رود. ما باید بمانیم و دنبال این هستیم که با تمام توان بجنگیم. نتیجه دست خداست اما ما تلاش می‌کنیم که بعداً پشیمان نشویم. هواداران خیال‌شان راحت باشد که با تمام وجود این بازی را انجام می‌دهیم.

تمام فکر و ذکرمان موفقیت و بقا در لیگ برتر است / گروسیان: با تمام وجود مقابل استقلال می‌جنگیم 2