دوشنبه 23 مهر 1403

تمایل 2 باشگاه انگلیسی به انتقال آزاد ستاره پاریسن‌ژرمن

وب‌گاه نود مشاهده در مرجع
تمایل 2 باشگاه انگلیسی به انتقال آزاد ستاره پاریسن‌ژرمن

چلسی و منچستریونایتد دریافته اند ادینسون کاوانی قرارداد خود را با پی‌اس‌جی تمدید نخواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از دیلی میل، چلسی و منچستریونایتد دریافته اند که ادینسون کاوانی مهاجم 32 ساله و اروگوئه ای پاریسن‌ژرمن تمایلی به تمدید قرارداد خود با پاریسن‌ژرمن ندارد و با پایان این قرارداد در ژوئن 2020، بازیکن آزاد خواهد شد.

کاوانی که در سال 2013 با انتقالی 64 میلیون یورویی از ناپولی به پاریسن‌ژرمن پیوست، تاکنون در 290 مسابقه برای پاریزین 198 گل به ثمر رسانده و به بهترین گلزن تاریخ پی‌اس‌جی بدل شده است. با این حال، رسیدن به 32 سالگی و البته حضور مهاجمی مثل مائورو ایکاردی در پارک دو پرنس، عملکرد کاوانی را تحت الشعاع قرار داده است. او در فصل 20-2019 لیگ یک تنها 8 بار به میدان رفته و 2 گل به ثمر رسانده است.

علیرغم این مسائل، کاوانی هنوز هم طرفدارانی در لیگ های معتبر اروپایی دارد و در کنار اتلتیکومادرید، اکنون از دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد به عنوان طرفداران جدی او یاد شده است.

اکیپ گزارش داده کاوانی تمایلی به ماندن در پی‌اس‌جی پس از پایان قرارداد در ژوئن 2020 ندارد و هم اکنون پیش قراردادی با اتلتیکومادرید برای انتقال به شکل آزاد در آن زمان هم به امضا رسانده است. البته این تنها یک پیش قرارداد است و جنبه غیررسمی آن، منچستریونایتد و چلسی را امیدوار نگه داشته تا بتوانند با ارائه پیشنهادی مطلوب، از روخی بلانکوس سبقت گیرند.

در حالی که ادعا شده کاوانی خود تمایل دارد با حضور در اتلتیکومادرید زیر نظر دیگو سیمئونه به میدان رود، منچستریونایتد هم ارتباطات اولیه را با ستاره 32 ساله برقرار کرده است؛ هرچند شانس های شیاطین سرخ در این پرونده، بستگی به راه یابی آنان به رقابت های فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

در گزارشی دیگر در این راستا، ادینسون کاوانی قرار است در این هفته جلسه ای با مدیران پی‌اس‌جی داشته باشد تا دو طرف درباره چگونگی پایان این همکاری گفت و گو کنند؛ جلسه ای که یکی از خروجی های آن، می‌تواند فروش کاوانی در همین ژانویه باشد تا از خروج رایگان او در تابستان جلوگیری شود.

7712